اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2655

اضافه شدن تیم دوازدهم به لیگ برتر هندبال مردان

مسابقات

پنجشنبه, 09 شهریور 1402 21:20

با حضور تیم سپاهان نوین اصفهان پرونده سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با حضور ۱۲ تیم بسته شد.

اضافه شدن تیم دوازدهم به لیگ برتر هندبال مردان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، میترا نوری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اعلام کرد: با توجه به درخواست باشگاه های زاگرس اسلام آباد غرب و همچنین تیم سپاهان نوین اصفهان که پس از قرعه کشی سی و ششمین دوره لیگ برتر مردان تقاضای حضور در لیگ برتر هندبال مردان را داشتند، کمیته مسابقات بررسی‌های لازم را انجام داده و براساس آئین نامه و صورت جلسه روز قرعه کشی لیگ برتر مردان که اضافه شدن تیم جدید پس از قرعه کشی، با تایید کمیته مسابقات و صلاحدید فدراسیون را بلامانع اعلام کرده بود، در راستای توسعه هندبال تصمیم به اضافه شدن تیم دوازدهم به لیگ برتر هندبال مردان با توجه به شرایط ذکر شده گرفت.

نوری افزود: البته هر دو تیم سپاهان نوین و زاگرس اسلام آباد غرب با توجه به سابقه حضور در فصل ۱۴۰۱ اجازه حضور در لیگ فصل جدید را داشتند اما به دلیل عدم اعلام آمادگی در تاریخ اعلام شده توسط کمیته مسابقات، در قرعه کشی سی و ششمین دوره لیگ برتر قرار نگرفتند.

نوری در ادامه گفت: در نهایت با توجه به بازه زمانی که جهت انجام امور اداری برای هر دو‌ تیم در نظر گرفته و اعلام شد، تیم سپاهان نوین اصفهان موفق به انجام موارد مطروحه در زمان تعیین شده گردید و به عنوان تیم دوازدهم  در جدول مسابقات لیگ برتر فصل ۱۴۰۳ _۱۴۰۲ قرار گرفت.

بدین ترتیب پرونده تیم‌های فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان با حضور تیم دوازدهم بسته شد و تیم دیگری اضافه نخواهد شد.


برنامه هفته اول فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال که روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه برگزار می شود، به این شرح است:

نفت و گاز گچساران _ سپاهان‌نوین

فراز بام خائیز دهدشت -   پلیمر خلیج فارس خرم آباد

آلومینیوم اراک - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

گیتی پسند اصفهان  -  زغال سنگ طبس

پرواز هوانیروز- فولاد سپاهان اصفهان

 پیکان خراسان  -  صنعت مس کرمان



گفتنی است دیدار  پرواز هوانیروز - فولاد  مبارکه سپاهان ساعت ۱۸:۳۰ و سایر دیدارها راس ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است که قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان کشور روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در محل فدراسیون هندبال برگزار و این رقابت‌ها از ۱۳ شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط