اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 378
سفر استانی رئیس فدراسیون هندبال به خوزستان؛

استقبال مسئولین باوی از رئیس فدراسیون هندبال/ پاکدل: از اقدامات خوب هیات هندبال باوی حمایت می کنم

فدراسیون هیئت‌ها

چهارشنبه, 12 آبان 1400 10:19

در ادامه سفر استانی رئیس فدراسیون به خوزستان وی با حضور در شهرستان باوی مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات هندبال این شهرستان قرار گرفت.

استقبال مسئولین باوی از رئیس فدراسیون هندبال/ پاکدل: از اقدامات خوب هیات هندبال باوی حمایت می کنم بزرگنمایی

IRIHF:

وی ابتدا با بازدید از مجتمع خوابگاهی در دست ساخت توسط هیات هندبال باوی ضمن قدردانی از رئیس هیات هندبال عنوان کرد: به همراه نماینده شهرستان باوی پیگیر اخذ اعتبارات از طریق وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل این مجموعه خواهیم بود.

پاکدل پس از بازدید از سالن هندبال باوی در جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان پس از شنیدن مسائل و مشکلات گفت: حمایت های مالی و تجهیزاتی برای توسعه و همگانی کردن هندبال را انجام خواهیم داد و تا جایی که بتوانیم جهت رفع مشکلات هندبال در این شهرستان اقدام  می کنیم.

 در ادامه برنامه های سفر رئیس فدراسیون هندبال به خوزستان، وی به شهرستان شوشتر سفر کرد و پس از استقبال مسئولین این شهر در اردوی تیم ملی جوانان که در این شهرستان در حال برگزاریست، حضور یافت.

پاکدل در دیدار با ملی پوشان و کادر فنی عنوان کرد: فدراسیون هدف بزرگی در پشتوانه سازی و توجه به تیم های پایه دارد و شما جوانان عزیز باید با انگیزه بالا این مسیر را تا قهرمانی آسیا ادامه دهید. 

وی همچنین از زحمات کادر فنی و مسئولین هیات هندبال و مسئولین شهرستان شوشتر به خاطر برگزاری بسیار خوب اردوی تیم ملی جوانان تشکر کرد و قول داد در بحث تجهیزات و کمک های مالی فدراسیون اقدام کند. 

در حاشیه این دیدار، رئیس فدراسیون از چند تن از پیشکسوتان هندبال شوشتر به پاس زحماتشان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

شایان ذکر است با توجه به همراهی علی اکبر ریاحی، رئیس کمیته همگانی فدراسیون هندبال در این سفر، فرصت مناسبی به وجود آمد تا وی به تببین برنامه های مهم فدراسیون در همگانی کردن هندبال بپردازد و با اعلام همکاری و میزبانی استان خوزستان جهت برگزاری برنامه ها و مسابقات کشوری کمیته همگانی، زمینه جهت توسعه و همگانی شدن هندبال در این استان بیش از پیش فراهم شد.

  

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط