اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 835
نایب رئیس فدراسیون هندبال در جمع تیم منتخبین نونهالان:

استعدادهای هندبال ایران توانایی کسب موفقیت‌های بسیاری دارند

آموزش

سه شنبه, 05 بهمن 1400 14:45

نایب رئیس فدراسیون هندبال در نخستین اردوی آمادگی تیم منتخبین نونهالان از آنها با عنوان «آینده و فردای» هندبال ایران نام برد و گفت: مطمئنم بزودی با پیراهن تیم ملی برای وطن سربازی می‌کنید و برای افتخار ایران می‌جنگید.

استعدادهای هندبال ایران توانایی کسب موفقیت‌های بسیاری دارند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مرتضی حسن‌پور، نایب رئیس فدراسیون هندبال در نخستین اردوی آمادگی تیم منتخبین نونهالان اظهار کرد: به همه شما و جامعه هندبال صعود پرافتخار تیم ملی هندبال به مسابقات جهانی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر آسیا را تبریک می‌گویم. این اتفاق خوبی است که اردوی شما با این اتفاق خوب که روز گذشته رخ داد و همه ما را شاد کرد، مصادف شده است. 


وی افزود: بازی مقابل کویت مانند بازی مقابل عربستان و عراق، بسیار زیبا بود و نکته مهم این بازی‌ها «تلاش تا آخرین لحظه» بود که باید برای تک تک شما الگو باشد. در این بازی‌ها تسلیم نشدن و نپذیرفتن شکست را دیدید و درس گرفتید که باید تا آخرین لحظه جنگید.


حسن پور خطاب به بازیکنان دعوت شده به نخستین اردوی آمادگی تیم منتخبین نونهالان ادامه داد: شما چکیده کاری هستید که فدراسیون هندبال نزدیک به دو سال است برای آینده هندبال برنامه‌ریزی کرده است. اگر بنا داریم هندبال پیشرفت کند و در این رشته جذاب، زیبا و جنگنده در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، شناسایی استعدادها و تربیت آنها به بهترین نحو ممکن باید صورت گیرد. من مطمئنم از بین شما سجاد استکی‌ها، محمد سیاوشی‌ها، محمدرضا کاظمی‌ها و ... آینده شناسایی می‌شود اما باید خودتان این امر را باور داشته باشد و از این فرصتی که برای شما ایجاد شده، نهایت استفاده را ببرید.


نایب رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در این مسیر کادرفنی بسیار با دانش و علاقمندی دارید و من به شخصه بسیار به آینده هندبال ایران با وجود شما و کادرفنی که می‌خواهند با عشق به شما هندبال را آموزش دهند، امیدوار شدم.


وی اضافه کرد: برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد و تسلیم نشد. کسی به قله می‌رسد که برای رسیدن تلاش کند و تسلیم نشود. ممکن است در طول مسیر بارها زمین بخورد اما باید برخیزد و دوباره تلاش کند. نگاه شما از همین امروز باید بر 4 وجه استوار باشد، ابتدا یادگرفتن هندبال در بالاترین سطح آن، عضویت در تیم‌های لیگ برتری به عنوان یک بازیکن برجسته و شاخص، عضویت در تیم ملی و از طریق آن رسیدن و عضویت در باشگاه‌های بزرگ دنیا و درخشیدن در بالاترین سطح هندبال جهان. 


حسن‌پور ادامه داد: هدف‌گذاری کنید و بخواهید در قالب تیم ملی ایران جزو 4 تیم برتر هندبال دنیا باشید. این اتفاق می‌افتد زیرا شما استعداد و توان آن را دارید و باید بخواهید و تلاش کنید.


وی در پایان گفت: من حضور در جمع شما را به فال نیک می‌گیرم و خوشحالم در جمع بهترین‌ جوانان وطن حاضر هستم. ما به شما «آینده و فردای» هندبال می‌گوییم. من به عنوان یک سرباز قدیمی افتخار می‌کنم که در جمع شما هستم که بزودی با پیراهن تیم ملی برای وطن سربازی می‌کنید و برای افتخار ایران می‌جنگید. 


  

  





آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط