اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3353
طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛

استاندار فارس رییس ستاد عالی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در شیراز شد

هیئت‌ها

یکشنبه, 27 خرداد 1403 15:42

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان دکتر محمد هادی ایمانیه رییس ستاد عالی مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی اسیا در شیراز شد.

استاندار فارس رییس ستاد عالی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در شیراز شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، ظهر امروز، یکشنبه 27 خرداد، در جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و معاون سیاسی و امنیتی استانداری این حکم را تقدیم استاندار فارس  کرد.

همچنین صبح امروز اولین جلسه ستاد اجرایی مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا به ریاست علیرضا پاکدل و با حضور مدیران ورزش استان و سایر دستگاه های اداری استان فارس که در ستاد اجرایی عضو هستند، برگزار و در خصوص مسایل و مشکلات پیش روی بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه دکتر خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و نایب رییس ستاد اجرایی مسابقات، ابراز امیدواری کرد که با همراهی کلیه دستگاه های استان با توجه به تاکید استاندار فارس مبنی بر برگزاری شایسته مسابقات قهرمانی آسیا، شاهد برگزاری آبرومند این رویداد مهم در استان فارس و شهر شیراز باشیم.

پاکدل در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های مدیرکل فارس از حمایت و تلاش های ارزشمند مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی علی الخصوص دکتر طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دکتر لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر قائدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و معاونان و مدیران این دانشگاه که در زمینه در اختیار گذاشتن و تامین منابع مالی در راستای تجهیز کلیه اماکن دانشگاه آزاد شیراز بخصوص سالن امام علی (ع) دانشگاه تلاش ویژه ای کردند، بصورت ویژه تشکر کرد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط