اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2283

استاندار اصفهان: با تمام ظرفیت استان در خدمت میزبانی رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا هستیم

فدراسیون

یکشنبه, 17 اردیبهشت 1402 13:24

استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد این استان میزبان خوبی برای بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا باشد.

استاندار اصفهان: با تمام ظرفیت استان در خدمت میزبانی رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز «بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا با حضور در استانداری اصفهان با استاندار و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان این استان دیدار و گفتگو کرد. 

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در این دیدار با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های این استان برای میزبانی از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا میزبان خوبی برای بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا باشیم. 

وی با همچنین با استقبال ویژه از «بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» از کشور دوست و برادر کویت به خوبی یاد کرد و خظاب به نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال بیان داشت: بسیار خوشحالیم میزبان شما در استان اصفهان هستیم. 

«بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» نیز در این دیدار از استقبال استاندار اصفهان تشکر کرد و گفت: من برای اولین بار است که به اصفهان زیبا سفر می‌کنم و باید بگویم امکانات و زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فوق العاده است و امیدواریم میزبانی بسیار خوبی از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا داشته باشد. 

وی اضافه کرد: البته ما یک تجربه موفق میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در تهران داشتیم و امیدوارم میزبانی اصفهان دومین تجربه موفق در این راستا باشد. 

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال نیز در این نشست اظهار داشت: اصفهان یکبار در سال 2004 میزبان مسابقات هندبال بود و اکنون پس از 19 سال دومین میزبانی از مسابقات آسیایی را برعهده گرفته است. 

وی ضمن تشکر از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بابت میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اضافه کرد: در کنار باشگاه سپاهان هستیم تا مسابقات بسیار خوب و در سطح بالا برگزار شود. 

پاکدل همچنین از استاندار اصفهان درخواست کرد دستگاه‌های اجرایی استان جهت تسهیل امور بخصوص در بدو ورود تیمها به اصفهان و تامین هتل‌های اقامت تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقات نهایت همکاری را داشته و ابراز امیدواری کرد این مسابقات با کسب نتیجه و سکوی برای نمایندگان ایران به پایان برسد. 

گفتنی است در این نشست محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، میترا نوری رئیس کمیته توسعه هندبال فدراسیون آسیا و پژمان نجات پور رئیس کمیته روابط بین‌الملل و ارتباطات فدراسیون هندبال  حضور داشتند.

لازم به ذکر است «بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا بهمراه «محمدطالب عبدالغنی» ناظر مسابقات فدراسیون هندبال آسیا دیروز، 16 اردیبهشت، از سالن‌های تمرین و امکانات برگزاری مسابقات بازدید و شرایط میزبانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های آسیا را بررسی و ارزیابی کردند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط