اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3395
معاون وزیر ورزش معتقد است هندبال ایران توانایی کسب سهمیه در المپیک آینده را دارد

اسبقیان: با مدیریت پاکدل، موفقیت‌های قابل توجهی در هندبال به دست آوردیم و تمام قد از آن دفاع می‌کنیم

فدراسیون

سه شنبه, 12 تیر 1403 16:44

محمدشروین اسبقیان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای که درم جمع عمومی و سالیانه فدراسیون هندبال حضور داشت با تقدیر ویژه از مدیریت فدراسیون و علیرضا پاکدل رییس این مجموعه بواسطه برنامه‌ریزی، سازماندهی و کم حاشیه بودن این فدراسیون، تاکید داشت که چشم انداز روشنی برای آینده هندبال ایران متصور است. اسبقیان معتقد بود: «خیلی خوشحالیم بابت اینکه مدیری متخصص و از جنس هندبال ایران که سابقه حضور در تیم‌های ملی را داشته است، در راس هرم مدیریتی این مجموعه قرار گرفته و با آرامشی قابل تحسین به خوبی دارد چرخ هندبال ایران را می‌چرخاند.»

اسبقیان: با مدیریت پاکدل، موفقیت‌های قابل توجهی در هندبال به دست آوردیم و تمام قد از آن دفاع می‌کنیم بزرگنمایی

  به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدشروین اسبقیان، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون هندبال گفت: «اگر وضعیت هندبال را رصد کنیم بعد از حضور دکتر علیرضا پاکدل که مدیری متخصص و جوان از جنس هندبال ایران است و سابقه حضور موفق در تیم‌های ملی هندبال را نیز دارد، توانستیم موفقیت‌های قابل تقدیر و توجهی در این رشته کسب کرده و تمام قد از آن دفاع کنیم. من تردید ندارم در سال آینده با این برنامه‌ریزی‌ها و دغدغه‌های درست و دقیقی که پاکدل دارد، اتفاقات خوبی را در هندبال ایران شاهد خواهیم بود.»  

اسبقیان ادامه داد: « این روزها در فدراسیون هندبال شاهد دو اتفاق بسیار خوب و امیدوارکننده هستیم. اول اینکه این رشته توپی و فدراسیون هندبال در مسیر توسعه ورزش قهرمانی چشم اندازهای بسیار خوبی را پیش رو دارد که ما بدین واسطه می‌توانیم آینده روشنی را برای این مجموعه در داخل و عرصه بین‌المللی متصور باشیم. قطعا با وفاق، همدلی و تلاش شبانه روزی که در هندبال ایران شاهد هستیم، روزهای خوبی پیش روی هندبال کشورمان خواهد بود. نکته دوم درخصوص موضوعات فرهنگی است که در این رشته و فدراسیون بسیار تاثیرگذار است و رویت می‌شود. این موضوع از نظر ما بسیار مهم است، زیرا باعث رشد و تربیت معنوی و اخلاقی قهرمانان و ورزشکاران می‌شود و قطعا برای ما مهمتر از قهرمانی است.»  

  معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد: «یک پرواز زمانی خوب است که دو بال با هم هماهنگ باشد و در اوج باشد. اگر یک بال مشکل داشته باشد، پرواز به هدف نمی‌رسد. در ورزش معتقدیم اگر ورزش قهرمانی یک بال باشد، بحث فرهنگی بال دیگر است و با این دو کنار هم اوج می‌گیریم. به همین دلیل موضوعات فرهنگی بسیار اهمیت دارد. معاونت قهرمانی صرفا جهت بعد قهرمانی نیست و بر اساس دستور وزیر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است. موضوعات فرهنگی در فدراسیون‌ها که در هندبال به وضوح دیده می‌شود، در کنار بخش قهرمانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.»  

  معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود: «اینکه در شروع برنامه فدراسیون یاد شهید جمهور را گرامی داشتید، جای تقدیر دارد. شهید رییسی سه بار در مراسم تجلیل از ورزشکاران حضور یافت. به یاد ندارم جز شهید رئیسی کسی به عنوان رئیس جمهور در وزارت ورزش شخصا حضور داشته باشد. با دستور ویژه شهید رئیسی امروز هیچ بدهی به ورزشکاران نداریم. در خرداد ماه برخی فدراسیون‌های المپیکی 75 درصد بودجه خود را دریافت کردند که با عنایت شهید رئیسی و پیگیری‌های آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان بوده است. قطعا ورزشکاران در مرحله دوم انتخابات به پای صندوق رای می‌آیند. این یک تکلیف الهی است و خواهش می‌کنم این تکلیف را ادا کنید و دین خود را به رهبر و شهدا ادا کنید.» 

اسبقیان در خاتمه تاکید دارد: «تعامل خوب، کار جهادی و سخت کوشانه رییس فدراسیون، دکتر علیرضا پاکدل، نویدبخش روزهای خوشی برای هندبال است. امیدوارم هندبال هم جزو رشته‌هایی باشد که دوره بعد سهمیه المپیک بگیرد و با تدابیر فدراسیون حتما این امر محقق خواهد شد. گزارش خوب خزانه دار، بازرس و حسابرسی در این مجمع بسیار خرسندکننده بود.»


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط