اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3381
بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان؛

ازبکستان؛ آخرین حریف هندبالیست‌های جوان دختر در مسابقات جهانی مقدونیه

بانوان

پنجشنبه, 07 تیر 1403 22:42

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف ازبکستان می‌رود.

ازبکستان؛ آخرین حریف هندبالیست‌های جوان دختر در مسابقات جهانی مقدونیه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان و برای کسب رده بیست و هفتم، از ساعت ۲۲:۰۰ فردا شب، جمعه ۸ تیر، به مصاف ازبکستان می‌رود. 

دقایقی پیش چین تایپه موفق شد ازبکستان را با نتیجه ۳۲_۳۹ شکست دهد تا ازبکستان حریف ملی‌پوشان کشورمان برای دیدار رده‌بندی جایگاه بیست و هفتم این جام باشد.

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان که سال ۲۰۲۲ در اسلوونی برگزار شد، در رده سی‌ام قرار گرفت و در صورت پیروزی برابر ازبکستان با سه پله صعود نسبت به دوره قبل که اولین حضور این تیم در رقابت‌هاي جهانی بود در رده بیست و هفتم قرار خواهد گرفت.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود و‌ تیم ملی هتدبال جوانان دختر ایران دومین حضور خود در رقابت‌هاي جهانی را تجربه می‌کند.

اخبار مرتبط