اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2763

از سرگیری بازی های لیگ نوزدهم پس از برگزاری اردوی تیم ملی

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 20 مهر 1402 13:02

هفته سوم لیگ نوزدهم فردا برگزار می‌شود.

از سرگیری بازی های لیگ نوزدهم پس از برگزاری اردوی تیم ملی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از یک هفته وقفه و برگزاری اردوی تیم ملی بانوان، هفته سوم لیگ برتر هندبال زنان، فردا، جمعه، با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.


در دیدارهای این هفته تیم‌های صدر و انتهای جدول یعنی سنگ آهن بافق و شهید چمران لارستان با یکدیگر مصاف می‌کنند. سنگ آهن بافق، قهرمان فصل گذشته، هم‌اکنون با 4 امتیاز از دو بازی خود در صدر جدول قرار دارد و باید به مصاف تیم شهید چمران لارستانی برود که بدون امتیاز و تفاضل 21_ در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.


همچنین تیم‌ فولاد هرمزگان که در رده دوم لیگ جای دارد، مهمان فولاد سپاهانی است که با یک بازی کمتر و 2 امتیاز و تفاضل 9+ در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.


زاگرس جنوبی کازرون نیز که هم امتیاز سپاهان است، میزبان شهدای رزکان البرز است و باید ببینیم تقابل شاگردان خدیجه قانع و ناهید رضایی با ملی‌پوشان خود به کجا خواهد انجامید.


نفت و گاز گچساران نیز در دومین دیدار خود در لیگ برتر رودرروی سنندج به میدان می‌رود.


برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ نوزدهم به این شرح است:


سنگ آهن بافق – شهید چمران لارستان
فولاد مبارکه سپاهان – فولاد هرمزگان
زاگرس جنوبی کازرون – شهدای رزکان البرز
نفت و گاز گچساران – سنندج


تمام دیدارهای هفته سوم، فردا، جمعه 21 مهر، و راس ساعت 11 برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط