اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3473
نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی؛

ادامه صدرنشینی بندرانزلی در لیگ برتر هندبال ساحلی

آقایان هیئت‌ها

جمعه, 26 مرداد 1403 11:58

شهرداری بندرانزلی به صدرنشینی خود در مسابقات لیگ برتر هندبال ساحلی منطقه شمال ادامه داد در حالی که جنوبی‌ها امروز استراحت می‌کنند.

ادامه صدرنشینی بندرانزلی در لیگ برتر هندبال ساحلی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در پایان نخستین روز دور برگشت لیگ برتر هندبال ساحلی منطقه شمال شهرداری بندرانزلی با ۱۲ امتیاز کماکان صدرنشین این منطقه است و در منطقه جنوب نیز تیم‌ها استراحت می‌کنند.  

روز گذشته در دور برگشت مسابقات منطقه شمال که پیش از این اعلام شده بود تیم‌ها استراحت می‌کنند، ۵ دیدار برگزار شد که طی آن این نتایج به دست آمد: 

شهرداری بندرانزلی ۲ - دولت‌آباد اصفهان ۰

نیروی زمینی شهرری ۲- مازندران ۱

شهرداری بندرانزلی ۲ - ستارگان ۰

ستارگان ۲ - نیروی زمینی شهرری ۰


براساس نتایج بدست آمده از مرحله رفت و یک دور مرحله برگشت‌شهرداری انزلی با کسب ۱۲ امتیاز صدرنشین است، مازندران و ستارگان با ۶، نیروی زمینی شهرری با ۴ و شهرداری دولت آباد باکسب ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.  

در پایان دور رفت منطقه جنوب نیز ۳ دیدار برگزار شد که طی آن هتلداری فرزاد کیش ۰ - ۲ از سد شهید شعبانی فجر کنگان گذشت، کالنگ با همین نتیجه آراتایل اصفهان را شکست داد و کنگان ۱-۲ برابر کنگان پیروز شد. 

امروز نیز مسابقات در منطقه شمال ادامه می‌یابد اما تیم‌ها در منطقه جنوب استراحت می‌کنند تا خود را آماده دیدارهای دور برگشت کنند.

لیگ برتر هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط