اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3040

اخذ درجه ممتاز دو آکادمی هندبال پسران و دختران ایران از طرف فدراسیون هندبال

دو آکادمی هندبال درجه ممتاز گرفتند.

اخذ درجه ممتاز دو آکادمی هندبال پسران و دختران ایران از طرف فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دو آکادمی هندبال فولاد مبارکه سپاهان و سنگ آهن بافق پس از دو سال فعالیت در بخش پسران و‌ دختران توانستند درجه ممتاز را از فدراسیون هندبال کسب کنند. 

لازم به ذکر است مجوز آکادمی‌های هندبال در سه درجه دو، یک و ممتاز صادر می شود اما تمام آکادمی‌ها در سال نخست فعالیت درجه دو را کسب می‌کنند و با نظارت و ارزشیابی  کمیته‌ استعدادیابی آکادمی‌ها در سال‌های بعد می‌توانند ارتقای درجه بگیرند. 

برای کسب این مجوز سالن اختصاصی، سالن وزنه ، خوابگاه، امکانات درمانی، لباس ویژه، و داشتن ۵۰۰ بازیکن و ... باید لحاظ شود و کمیته استعدادیابی تمام این امکانات را بررسی و با رفع نواقص از سوی درخواست کنندگان، مجوز آکادمی هندبال را صادر می کند. 

اهتمام‌بخشی به رده‌های پایه و آموزش صحیح و حرفه‌ای هندبال با در نظر گرفتن اخلاق و منش ورزش در بین هندبال آموزان از الزامات آکادمی‌هاست.

در این آکادمی‌ها استعدادهای برتر و بازیکنان نخبه در سنین پایین از سراسرکشور جذب و شرایط رشد و یادگیری هندبال حرفه ای برای آنها فراهم خواهد شد.


 

کمیته استعدادیابی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط