اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2976

ابراز رضایت جنگجویان هندبال ایران از اردوی تدارکاتی عمان در راه نبرد آسیایی؛ یک تیم - یک هدف

ملی پوشان هندبال ایران اردوی تدارکاتی عمان را برای آماده‌سازی‌ تیم ملی در مسیر مسابقات هندبال قهرمانی آسیا را مثبت ارزیابی کردند.

ابراز رضایت جنگجویان هندبال ایران از اردوی تدارکاتی عمان در راه نبرد آسیایی؛ یک تیم - یک هدف بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، اردوی تدارکاتی ۶ روزه تیم ملی هندبال مردان ایران در عمان امشب با برگزاری آخرین بازی دوستانه با تیم‌ملی این کشور و پیروزی ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

صادقی: اردوی عمان محک خوبی برای ملی‌پوشان بود

افشین صادقی، بازیکن تیم ملی هندبال ایران پس از پایان این تورنمنت در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: تورنمنت عمان بسیار پرفشار بود به نحوی که صبح‌ها تمرین و عصرها مسابقه داشتیم‌. در کل محک خوبی خوردیم و کادرفنی به همه بچه‌ها شانس بازی دادند که در آینده به مثمرثمر باشد.

وی افزود: فردا به کشور برمی گردیم و اردوی آماده‌سازی را ادامه می‌دهیم.  امیدوارم با یک تیم خوب و اعتماد به نفس بالا در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شرکت کنیم و بتوانیم کسب سهمیه کنیم.

اورعی: به یک ارنج نسبی رسیدیم

محمدرضا اورعی، لژیونر هندبال ایران نیز  در خصوص اردوی عمان اظهار داشت: یک هفته خیلی خوب در عمان داشتیم و توانستیم ۴ بازی خوب برگزار کنیم. رفته رفته طی این بازی‌ها هماهنگی بهتری به دست آوردیم و این هماهنگی و دستورات کادرفنی را در بازی آخر در زمین پیاده کنیم و یک ارنج نسبی برسیم.

وی درخصوص مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز افزود: هر تورنمنت سختی‌های خاص خود را دارد. توزیع سهمیه مسابقات جهانی حساسیت این بازی‌ها را افزایش داده در هر صورت امیدوارم با هماهنگی و یک کار تیمی خوب نتیجه بگیریم.



صادقی: بازی به بازی بهتر شدیم

شهاب صادق زاده، بازیکن تیم ملی هندبال ایران نیز پس از پایان تورنمنت تدارکاتی عمان بیان کرد: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. چهار بازی دوستانه داشتیم و در هر صورت اردوی پرفشاری بود. در این اردو مجبور بودیم فاز بدنسازی را آغاز کنیم تا بدن‌های آماده ای برای مسابقات قهرمانی هندبال آسیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این اردو بازی به بازی بهتر شدیم‌ و در آخرین بازی دوستانه با عمان که امشب برگزار شد، نتیجه خوبی گرفتیم.


مسعودی: به نقاط ضعف و قوت خود پی بردیم

وحید مسعودی نیز درباره اردوی عمان گفت: تورنمنت بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و در این اردو توانستیم به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم.

وی درباره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا نیز افزود: در هر بازی برای پیروزی به میدان می رویم و ۱۰۰ درصد توان خود را می گذاریم تا به عنوان تیم اول گروه بالا بیاییم و دل جامعه هندبال کشور را شاد کنیم.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال ایران فردا به میهن بازمی‌گردد تا ادامه اردوهای تدارکاتی در ایران یا یکی از کشورهای مجاور انجام شود.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط