اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2817

آگهی مزایده فروش ضایعات فدراسيون هندبال

اطلاع رسانی

شنبه, 06 آبان 1402 13:20

آگهی مزایده فروش ضایعات فدراسيون هندبال منتشر شد.

آگهی مزایده فروش ضایعات فدراسيون هندبال بزرگنمایی

 آگهی مزایده فروش ضایعات فدراسيون هندبال و شرایط شرکت در آن منتشر شد. 

براین اساس شرایط شرکت در این مزایده به این شرح است: 


الف) مزایده گزار: فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران 


ب) موضوع مزايده: 



ج) سپرده شرکت در مزایده : برابر ماده (12) و جدول ذيل ماده (5) آئین نامه تضمین برای معاملات دولتی و ستون مربوط در جدول فوق مبلغ سپرده به حساب جاری شماره 103885404/2یا شماره شبا IR910700001000223885404002  نزد بانك رسالت به نام فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران پرداخت و فیش واریزی را تحویل فدراسیون هندبال نمایند.

د) نحوه و مهلت دریافت اسناد مزايده : اسناد مزايده حداکثر ظرف  10روز از تاريخ نشر آگهی در ساعات اداری و محل دبیر خانه فدراسيون هندبال با ارائه كارت ملی  و اصل فيش واریزی به مبلغ 1/000/000 ریال ( یک میلیون ریال)  به حساب درآمدهای فدراسيون هندبال (شماره حساب 103885404/2 نزد بانک رسالت شعبه بانکداری اجتماعی ) به نماينده مزايده گر تحويل می گردد.

ه) نحوه و مهلت تسليم يا قبول پيشنهادها: مزايده گر حداکثر ظرف مدت 10 روز از آخرين مهلت دريافت اسناد مزايده و با رعایت الزامات مندرج در اسناد مذکور ، پيشنهاد خود را در قالب پاکت های (الف)، (ب) و (ج) در یک لفاف مهرموم شده در اوقات اداری به دبیر خانه فدراسیون تسلیم و پس از ثبت، رسید کتبی دریافت می نمايند.

و) زمان و محل بررسی و گشایش پیشنهادها: کمیسیون معاملات فدراسیون رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 1402/08/28 در محل فدراسیون تشکیل و طبق مقررات، پیشنهادهای واصله را بررسی و قرائت می نمايد. حضور نماينده مزايده گران با ارائه معرفی نامه و کارت ملی در این جلسه مجاز است.

ز) سایر شرایط:

-          1- برنده اول ظرف مدت 4 روز از تاریخ اعلام برنده، مکلف به واریز وجه بصورت افیش واریزی و دریافت حواله می باشد و در صورت عدم واریز مبلغ پیشنهادی توسط برنده اول در مهلت مذکور و یا واریز وجه و عدم اخذ حواله، سپرده وی ضبط می گردد و برنده مزایده حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید.

-          2-خریداران موظف می باشند حداکثر ظرف مدت ۳ روز اداری پس از دریافت حواله نسبت به خروج کالا از انبار اقدام نمایند و در صورتیکه خریدار در موعد مقرر نسبت به واریز وجه و دریافت حواله اقدام نماید ولی در موعد تعیین شده جهت تحویل و خروج کالا از انبار اقدامی بعمل نیاورد به ازاء هر روز تاخیر تا مدت ده روز ۲ %مبلغ فروش بابت هزینه انبارداری از وی اخذ خواهد شد و تاخیر بیش از ده روز بعنوان انصراف خریدار تلقی و معامله فسخ می گردد که در این صورت هزینه انبارداری در مدت فوق از وجوه واریزی کسر و مابقی مسترد خواهد شد.

3- با انقضاء 4 روز اداری از تاریخ اعلام برندگان، برنده دوم باید به سازمان مراجعه تا در صورت عدم واریز وجه توسط برنده اول نسبت به واریز وجه و تحویل کالا اقدام نماید در غیر این صورت مفاد بندهای الف و ب در مورد برنده دوم نافذ می‌باشد.

-          4- چنانچه خریدار در موعد مقرر نسبت به واریز وجه اقدام و حواله تحویل کالا را نیز دریافت نماید ولی در مهلت تعیین شده ۳ روز برای خروج کالا انصراف خود را به صورت مکتوب و مثبوت اعلام نماید معامله فسخ و صرفاً ودیعه ایشان ضبط خواهد شد.

-          5-با توجه به اطلاعات کامل ارائه شده  و نیز فراهم بودن امکان رویت کالا توسط خریدار، اعتراض بعدی درخصوص نقص کالا از حیث کیفیت مسموع نخواهد بود و ثبت نهایی قیمت پیشنهادی توسط خریدار بمنزله پذیرش شرایط شرکت در مزایده بوده و هرگونه اعتراض بعدی را از خود سلب و ساقط می نماید.

-          6- فدراسیون اختیار رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادت را دارد.

-         7- بدیهی است هر گونه تغییر در میزان و مقدار پس از وزن كشی مورد محاسبه بوده و كسب نظریه تكمیلی كارشناس رسمی  به عهدة خریدار می‌باشد .

نشانی : تهران خيابان سئول شمالی وروی غربی مجموعه ورزشی انقلاب فدراسيون هندبال جمهوری اسلامی ايران

تلفن :5-22026001 داخلی 110 یا شماره همراه 09123276331(ارتباط با امور مالی فدراسيون)

 


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط