اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1218

آغاز پیش ثبت‌نام اولیه دوره مربیگری بین‌المللی درجه C

آموزش اطلاع رسانی

دوشنبه, 22 فروردین 1401 20:45

پیش ثبت نام اولیه دوره مربیگری بین‌المللی درجه C هندبال آغاز شد.

آغاز پیش ثبت‌نام اولیه دوره مربیگری بین‌المللی درجه C بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فراخوان پیش ثبت‌نام دوره مربیگری بین‌المللی درجه C هندبال از سوی کمیته آموزش و مربیان اعلام شد و تا روز شنبه 27 فروردین‌ماه ثبت‌نام مقدماتی از متقاضیان ادامه دارد. 


بر همین اساس تمامی متقاضیان باید ثبت‌نام اولیه خود را از طریق سامانه هندبال من به آدرس myhandball.ir انجام دهند و فایل رزومه خود را به صورت word به ایمیل handballccm@gmail.com ارسال نمایند.


مدت زمان برگزاری این دوره 9 روز خواهد بود. متقاضیان باید دارای حداقل 30 سال سن و دارای مدرک کارشناسی بوده و همچنین حداقل امتیاز 75 را در سه سال اخیر در دوره‌های بازآموزی کسب کرده باشند و سه سال از دریافت کارت مربیگری درجه یک آنها گذشته باشند.

لازم به ذکر است مدارک ارسالی از سوی متقاضیان از سوی کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بررسی و اسامی نهایی افراد واجد شرایط شرکت در این دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.


لازم به ذکر است پس از مذاکرات صورت گرفته میان علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران با دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال(IHF) در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی در ایران، برای اولین بار دوره مربیگری بين‌المللی درجه C هندبال به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.


در نشستی که بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ میان رئیس فدراسیون هندبال ایران و رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال و با حضور رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بین‌المللی برگزار شد، علیرضا پاکدل درخواست‌هایی در حوزه‌های آموزش برای برگزاری دوره‌های آموزشی مطرح نمود که با دستور مستقیم رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال به ریاست کمیته آموزش و مربیان مقرر گردید این موارد برای هندبال ایران به بهترین شکل ممکن انجام شود.


بر همین اساس نشستی میان فرید علیمرادی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون هندبال ایران و دیتریش اِشپاته رئیس کمیسیون آموزش و مربیان فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) در خصوص برگزاری دوره‌های مربیگری و بین‌المللی، در نهایت مقرر شد به زودی یک دوره مربیگری بین‌المللی درجه C هندبال در ایران برگزار گردد.


در این نشست فرید علیمرادی ضمن تشریح اهداف و استراتژی‌ فدراسیون هندبال ایران در حوزه‌ توسعه و آموزش مربیان، آمادگی کامل ایران را برای برگزاری دوره‌های بین‌المللی اعلام نمود و دیتریش اِشپاته ضمن قدردانی از عملکرد فدراسیون هندبال ایران در حوزه آموزش، از آمادگی IHF برای هرگونه همکاری و حمایت از برگزاری دوره‌های بین‌المللی در ایران خبر داد.


در پایان این نشست مقرر شد دوره مربیگری بین‌المللی درجه C هندبال در سال ۲۰۲۲ میلادی به میزبانی ایران برگزار گردد.


همچنین برگزاری دوره‌های بین‌المللی آنالیزوری، مربیگری دروازه‌بانی و بدنسازی هندبال نیز دیگر مواردی بود که در این نشست در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تا پس از فراهم شدن شرایط، این دوره‌ها نیز در ایران برگزار گردد.

اخبار مرتبط