اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3215
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

آغاز لیگ برتر هندبال مردان از فردا؛ صدرنشین مقابل سپاهان نوین/ میزبانی کازرون از طلایی‌ها در شیراز

آقایان مسابقات

سه شنبه, 14 فروردین 1403 10:26

لیگ برتر هندبال مردان فردا و در هفته پانزدهم از سر گرفته می‌شود.

آغاز لیگ برتر هندبال مردان از فردا؛ صدرنشین مقابل سپاهان نوین/ میزبانی کازرون از طلایی‌ها در شیراز بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور پس از تعطیلات عید نوروز، فردا، 15 فروردین، با برگزاری 6 دیدار در هفته پانزدهم پیگیری می‌شود. 

در یکی از مهمترین و حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم دو تیم قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته رو در روی هم قرار می‌گیرند. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که هم اکنون با 14 بازی با 26 امتیاز در تعقیب مس 28 امتیازی صدرنشین است، میزبان طلایی‌پوشان است. شاگردان شهداد مرتجی در این فصل پر فراز و نشیب ظاهر شدند اما در نهایت توانستند سال 1402 را با ایستادن در رده چهارم به پایان برسانند و فردا و در آغاز مسابقات در سال جدید، بازی سختی مقابل یکی از رقیبان باسابقه و قدیمی خود دارد. این بازی به دلیل رای کمیته انضباطی درخصوص دیدار نهایی این دو تیم در فصل سی و پنجم لیگ برتر هندبال، در زمین بی‌طرف و به میزبانی شیراز و در سالن «ناظم الشریعه» برگزار می‌شود. 

صنعت مس کرمان نیز به اصفهان می‌رود تا با سپاهان نوین بازی می‌کند. سپاهان نوین با 10 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و فردا تقابل سختی با صدرنشین لیگ سی و ششم دارد. 

گیتی‌پسند اصفهان نیز که در این فصل نمایش‌های بسیار خوبی از خود در زمین بازی به نمایش گذاشته است، مهمان نفت و گاز گچساران رده هفتمی است و تلاش می‌کند با کسب یک پیروزی دیگر همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.  

در دیگر بازی‌های هفته پانزدهم پیکان با فرازبام خائیزدهدشت، پرواز هوانیروز با پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و آلومینیوم اراک با زغال سنگ طبس دیدار می‌کند. 

برنامه کامل دیدارهای هفته پانزدهم از این قرار است:

🟢هفته پانزدهم – چهارشنبه – 15 فروردین 1403:

نفت و گاز گچساران - گیتی پسند اصفهان

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - فولاد مبارکه سپاهان

پیکان خراسان - فرازبام خاییز دهدشت

فولاد سپاهان نوین - صنعت مس کرمان

پرواز هوانیروز اصفهان  - پلیمر خلیج فارس خرم آباد

آلومینیوم اراک - زغال سنگ طبس


هم اکنون صنعت مس کرمان با 28 امتیاز از 13 بازی خود در لیگ صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 14 بازی و 26 امتیاز و گیتی‌پسند با 14 بازی و 23 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. 

فولاد مبارکه سپاهان با 21، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 19، نفت و گاز گچساران با ۱۸، سپاهان نوین اصفهان و پیکان خراسان (13 بازی) با ۱۰، آلومینیوم اراک با 14 بازی و ۵ امتیاز، پرواز هوانیروز با ۴ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی جدول رده‌بندی جای دارند. 

لازم به ذکر است کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، به دلیل تقارن رقابت‌های لیگ برتر هندبال در سال جدید با ماه پر فیض و ‌برکت رمضان، ساعت کلیه دیدارهای هفته پانزدهم را پس از افطار و راس ساعت  19 اعلام کرده است.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط