اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 71
لیگ سی و چهارم؛

آغاز لیگ برتر با پیروزی قهرمان فصل گذشته

مسابقات

شنبه, 23 مرداد 1400 12:40

نخستین بازی سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان کشور با پیروزی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید.

آغاز لیگ برتر با پیروزی قهرمان فصل گذشته بزرگنمایی

IRIHF:

نخستین بازی سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان کشور با پیروزی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید. 

دو تیم سپاهان نوین و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فصل جدید لیگ برتر را از ساعت 11 امروز افتتاح کردند. در این بازی که «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال نیز از نزدیک نظاره گر آن بود، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر تیم تازه وارد سپاهان نوین را شکست داد. 

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با هدایت محمدرضا رجبی، بازیکن سابق تیم ملی، نیمه اول این دیدار را 10 بر 9 به سود خود به پایان رساند هر چند که دو تیم در این نیمه بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند. 

 در نیمه دوم نماینده کازرون توانست اختلاف خود را بیشتر کند و در نهایت شاگردان شهداد مرتجی با نتیجه 20 بر 25 شکست را پذیرا شدند.

از ساعتی دیگر و راس ساعت 14 امروز، در دومین بازی امروز دو تیم ذوب آهن و پاس ناجای قم به میدان می روند. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط