اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 856

آغاز فعالیت یکی از بزرگترین برنامه‌های استعدادیابی هندبال در کشور

فدراسیون آموزش

یکشنبه, 10 بهمن 1400 11:44

فعالیت‌ پایگاه‌های ملی هندبال کشور جهت استعدادیابی و پرورش نخبگان هندبال در رده‌های سنی پایه در حال برگزاری است.

آغاز فعالیت یکی از بزرگترین برنامه‌های استعدادیابی هندبال در کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فعالیت پایگاه‌های ملی هندبال کشور با برگزاری اولین دوره اردو در ۹ مرکز در دی و بهمن سال جاری دنبال می‌شود.


این پایگاه‌های ملی با هدف زمینه‌سازی رشد استعدادهای برتر هندبال در رشته‌های سالنی و ساحلی در دو بخش پسران و دختران در سنین پایه، ارتقا و توسعه ورزش هندبال در بین نونهالان، یکسان‌سازی آموزش نونهالان ورزشكار و ارائه آموزش‌های تخصصی و علمی یکپارچه، پشتوانه‌سازی برای رسيدن به نقطه مطلوب آمادگی مهارتی، روانی، جسماني و ... جهت حضور در تيم‌های ملی، حفظ و نگهداشت مستعدین جذب شده استان معین و استان‌های همجوار از طرف کمیته استعدادیابی (طرح ملی استعدادیابی، مسابقات مناطق، آکادمی، مدارس ، کانون های هندبال، مراکز استعدادیابی استان‌ها، مسابقات قهرمانی کشور)، یکسان‌سازی متد آموزشی مربیان حاضر در طرح پایگاه ملی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای گسترش فرهنگ ورزشی کادر و بازیکان حاضر در طرح پایگاه ملی فعالیت‌های خود را دنبال خواهند کرد. 


بر همین اساس اردوی پایگاه ملی کهگیلویه و بویراحمد از ۲۳ تا ۲۵ دی‌ماه، اردوی پایگاه ملی خراسان جنوبی از ۲۸ تا ۳۰ دی، اردوی پایگاه ملی بوشهر از ۲۹ دی تا اول بهمن، اردوی پایگاه ملی اصفهان الف از ۲۸ تا ۳۰ دی، اردوی پایگاه ملی اصفهان از ۳۰ دی تا اول بهمن و اردوی پایگاه ملی بهبهان از یکم تا سوم بهمن برگزار شد. 


همچنین اردوی پایگاه ملی سبزوار از ۱۶ تا ۱۸ بهمن، اردوی پایگاه ملی فارس از ۲۰ تا ۲۲ بهمن و اردوی پایگاه ملی یزد از ۲۷ تا ۲۹ بهمن برگزار خواهد شد.

  

  





کمیته استعدادیابی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط