اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2707
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال با پیروزی بافق، هرمزگان و البرز

بانوان مسابقات

جمعه, 31 شهریور 1402 13:00

لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی و تیم تازه وارد لیگ آغاز شد.

آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال با پیروزی بافق، هرمزگان و البرز بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور صبح امروز با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد که طی آن سنگ آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی، فولاد هرمزگان و تیم تازه وارد رزکان البرز برابر حریفان خود به برتری رسیدند و یک دیدار نیز برگزار نشد.

صبح امروز سنگ‌آهن بافق که میزبان تیم سنندج بود توانست در یک بازی برتر در نیمه نخست ۵-۱۲ و در نیمه دوم ۱۹-۳۰ تیم سنندج را شکست دهد.

شهدای رزکان البرز که تازه وارد لیگ برتر شده شگفتی آفرید و توانست تیم شهید چمران لارستان را مقتدرانه شکست دهد. شاگردان ناهید رضایی در این دیدار توانستند نماینده لارستان را در نیمه اول با نتیجه ۹-۱۵ شکست دهند تا با خیال راحت به رختکن بروند. این برتری در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در نهایت البرز این دیدار را با نتیجه ۲۴-۳۶ به سود خود ثبت کرد.

اما زاگرس جنوبی کازرون دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر هندبال نتوانست پیروزی یک نیمه ای خود برابر فولاد هرمزگان با نتیجه ۱۱-۱۸ را در نیمه دوم تداوم بخشد و شاگردان مینا خنفری زاده در نیمه دوم این دیدار اختلاف ۷ امتیازی ایجاد شده درنیمه نخست را جبران و در پایان توانستند ۲۲-۲۷ پیروزی را از آن خود کنند.
به 
گفتنی است دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد سپاهان اصفهان نیز برگزار نشد.

نتیجه کامل دیدارهای هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

شهدای رزکان البرز ۳۶ - ۲۴ شهید چمران لارستان

سنگ آهن بافق  ۳۰ -   ۱۹ سنندج

زاگرس جنوبی کازرون  ۲۲ - ۲۷ فولاد هرمزگان

با پایان هفته نخست تیم شهدای رزکان البرز با ۲ امتیاز و تفاضل گل ۱۲ در صدر ایستاد و تیم های سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

شایان ذکر است هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان ۷ مهر برگزار می شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط