اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2662

آغاز شور و هیجان روی سکوها؛ سرمایه ای ناب از جنس هندبال

مسابقات همگانی

سه شنبه, 14 شهریور 1402 11:24

با آغاز لیگ برتر هندبال در حالی شور و هیجان به سالن‌ و خانه‌های هندبال بازگشت که «تماشاگران» بازیگر نقش نخست هفته اول بودند.

آغاز شور و هیجان روی سکوها؛ سرمایه ای ناب از جنس هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عصر دیروز سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با برگزاری 5 دیدار در استان‌های مختلف کشور آغاز شد و تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، گیتی پسند اصفهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان خراسان و صنعت مس کرمان در زمین مسابقه حاضر و نمایش دلپذیری از رشته جذاب هندبال به نمایش گذاشتند. 

 آن چه که در این میان به چشم آمد، حضور پرشمار تماشاگران در سالن‌های بازی بود. قطعا حضور تماشاگر در هر مسابقه‌ای هیجان و جذابیت آن را چند برابر می‌کند و این چیزی بود که روز گذشته در سالن‌های هندبال دیده شد. 

آن چه از تصاویر و ویدئوهای بازی می‌توان فهمید حضور پرشمار و چشمگیر مردم و علاقمندان هندبال حداقل در دو مسابقه فرازبام خائیز دهدشت و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و همچنین پیکان خراسان و صنعت مس کرمان بود. دهدشت خود یکی از مهدهای هندبال است و روز گذشته مردم به عشق هندبال نظاره‌گر نمایش استعدادهای نوظهور این شهر مقابل بازیکنان ملی‌پوشی همچون محمد سیاوشی، شهاب صادق‌زاده، الله کرم استکی و دیگران بودند. نمایشی که در آن جذابیتِ رقابت و رفاقت حرف اول را می‌زد و این نمایش در میان تشویق علاقمندان هندبال بیشتر به چشم آمد. 

در سبزوار نیز دیدار دو تیم پیکان خراسان و صنعت مس کرمان در حضور علاقمندان هندبال برگزار شد. مردم در سبزوار نیز که همانند دهدشت یکی از مهدهای این رشته ورزشی در کشور است، همیشه به هندبال به چشم دیگری نگاه کرده‌اند و حضور تیمی از این منطقه در لیگ برتر هندبال این اشتیاق آنها برای هندبال را دوچندان کرده است. همین اشتیاق باعث شد پیکان که در ابتدا 7 گل از حریفش عقب افتاده بود، به خود آید و پابه پای حریف سرشناس خود پیش رود و دقایقی بازی را برای مس سخت‌تر کند تا تشویق‌های بی امان تماشاگران خود را به همراه داشته باشد. 

حضور تماشاگران در اصفهان نیز دیدنی بود. علاوه بر رقابت میلیمتری دو تیم گیتی‌پسند و زغال سنگ طبس برای کسب نتیجه، حضور تماشاگران نیز این رقابت جذاب را دیدنی‌تر کرد.

به هر جهت کسانی که هندبال را از نزدیک دیده‌اند می‌دانند این رشته ورزشی چه میزان زیبا و جذاب است و یقینا تماشاگران یکی از ارکان مهم این رشته هستند که با حضور خود زیبایی و جذابیت خاص آن را چند برابر می‌کنند. امید است این زیبایی و جذابیت در سایه حضور تماشاگران در سالن‌های هندبال بیش از پیش به چشم آید و هندبال را بیشتر در سبد ورزشی خانواده‌ها قرار دهد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط