اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1211

آغاز دور برگشت لیگ هندبال بانوان/ سرمربی یکتا افروز: بازیکنانم نسبت به حریف جوان‌تر بودند و نتیجه را واگذار کردیم

بانوان مسابقات

یکشنبه, 21 فروردین 1401 23:37

سرمربی تیم هندبال بانوان یکتا افروز می‌گوید بازیکنانش نسبت به حریف از سن و تجربه پایین‌تری برخوردار بودند و به همین نتیجه را واگذار کردند.

آغاز دور برگشت لیگ هندبال بانوان/ سرمربی یکتا افروز: بازیکنانم نسبت به حریف جوان‌تر بودند و نتیجه را واگذار کردیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناهید رضائی سرمربی تیم هندبال بانوان یکتا افروز البرز پس از شکست مقابل فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان ما امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ما امروز با تیم پرستاره‌ی سپاهان مسابقه داشتیم که تقریباً می‌توان گفت بازیکنان این تیم همگی ملی‌پوش هستند. سپاهان تیم خوبی است که برای قهرمانی مبارزه می‌کند.


رضائی در خصوص وضعیت تیم یکتا افروز اضافه کرد: بازیکنان ما رده سنی پایین‌تری دارند. من امروز از شرایط مسابقه راضی بودم و فکر می‌کنم بازیکنان ما نباید بنابر احساس بازی را پیش ببرند، در این صورت می‌توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم.


وی افزود: مسلماً تیم‌ ما در بازی‌های بعد نمایش بهتری خواهد داشت. برای تمامی تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیمی که شایسته قهرمانی هست به آن دست یابد.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط