اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1281
رئیس فدراسیون هندبال: نقش روسای هیئت‌ها استانی در موفقیت‌های اخیر هندبال انکارناپذیر است

آغاز دوباره فعالیت مناطق هندبال کشور

فدراسیون هیئت‌ها

چهارشنبه, 31 فروردین 1401 17:47

فعالیت دوباره مناطق هندبال کشور با مشخص شدن مدیران مناطق ۴ و ۵ آغاز شد.

آغاز دوباره فعالیت مناطق هندبال کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در راستای آغاز دوباره فعالیت مناطق هشت‌گانه هندبال کشور در نشستی که با حضور روسای هیئت‌های هندبال مناطق ۴ و ۵  کشور برگزار شد سید حسن افتخاری به عنوان مدیر منطقه پنج کشور و مسعود الماسی به عنوان مدیر منطقه چهار هندبال کشور انتخاب شدند.


در ابتدای این نشست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن خیر مقدم به حاضرین به موفقیت‌های اخیر هندبال کشور اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از موفقیتی که در هندبال ایران حاصل شده نتیجه زحمات شبانه‌روزی روسای هیئت‌های هندبال کشور است و نقش روسای هیئت‌ها در این موفقیت‌ها کتمان ناپذیر است و باید از زحمات تمامی این عزیزان تشکر و قدردانی کنم. خداوند را شاکرم که امروز هندبال ایران شاهد یک همدلی ویژه و بی‌نظیر است و با همین همدلی شاهد تداوم موفقیت‌های هندبال ایران خواهیم بود.


رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: امروز در بیشتر محافل ورزشی بحث هندبال مطرح است که این امر نشان از اهمیت هندبال در وزرش کشور دارد. کار هیئت‌های استانی در مسیر پیش رو بسیار دشوارتر خواهد بود و امیدوارم با تقسیم‌بندی هیئت‌ها به مناطق هشت‌گانه شاهد عملکرد موفقیت‌آمیزتر هیئت‌های استانی باشیم. اتفاقات خوبی در هندبال کشور هم در رشته سالنی و هم در رشته ساحلی رخ داد و در کنار این موفقیت‌ها شاهد میزبانی شایسته در هندبال ساحلی قهرمانی آسیا بودیم.


پاکدل با اشاره به موفقیت ایران در میزبانی از مسابقات هندبال ساحلی، افزود: پیش از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی کمی با دیده تردید به ما نگاه می‌شد اما پس از این میزبانی شرایط به سمتی رفته که شاهد رضایت از این میزبانی هستیم و ابراز امیدواری شده که ایران باز هم میزبان مسابقات هندبال در عرصه بین‌المللی باشد.


رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به اهمیت فعالیت هیئت‌ها در قالب مناطق هشت گانه اشاره کرد و گفت: بحث مناطق هشت‌گانه در سالهای اخیر به دلیل شرایط کرونایی مسکوت ماند، اما در ادامه بنا داریم تا پشتوانه‌سازی بهتری برای تیم‌های ملی داشته باشیم و به همین منظور یکی از ارکان این اقدام فعالیت‌های مناطق هشت‌گانه است. باید از پتانسیل و ظرفیت استان‌ها در این زمینه استفاده نمود و در مناطق هشت‌گانه به دنبال استعدادیابی و نگه داشتن و پرورش این استعدادها هستیم. فدراسیون هندبال در کنار مدیران مناطق هشت گانه تلاش دارند تا همکاری یکدیگر بتوانند به اهداف خود در زمینه توسعه هندبال دست یابند.


وی افزود: برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته تا امسال مسابقات در مناطق هشت‌گانه با تمرکز بر رده‌های سنی پایه انجام شود. انشالله برگزاری این مسابقات زیرساخت خوبی را برای آینده هندبال کشور فراهم می‌آورد. علاوه بر این در زمینه آموزش، مربیگری و داوری نیز برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته تا شاهد توسعه هندبال کشور در تمامی ارکان باشیم.


در ادامه این جلسه که با حضور مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون، روح اله اکرمی‌نیا مدیر اجرایی ، اکبر ریاحی رئیس کمیته همگانی و استان‌ها، علی‌اکبر خوشنویس رئیس کمیته استعدادیابی، مهدی ترابی دبیر کمیته مسابقات، سرگی نیکولنکو مدیرفنی تیم های پایه و همچنین روسای هیات های هندبال مناطق ۴ (ایرج یزدان‌پناه رئیس هیئت کرمانشاه، عرفان سعیدی رئیس هیئت کردستان، مهدی اسفندیاری رئیس هیئت همدان و مسعود الماسی رئیس هیئت ایلام) و منطقه ۵ (سید حسن افتخاری رئیس اصفهان، سروش کجبافی رئیس هیئت خوزستان، جمشید جعفریان سرپرست هیئت چهارمحال و بختیاری و علی دهقانی رئیس هیئت لرستان) برگزار شد، بحث و تبادل نظر در خصوص مفاد آیین نامه اجرایی مناطق هشت گانه صورت گرفت و تائید روسای هیئت‌های هر منطقه مدیران جدید مناطق ۴ و ۵ هندبال کشور مشخص شدند.


در این نشست مسعود الماسی به عنوان مدیر منطقه ۴ و سید حسن افتخاری به عنوان مدیر منطقه ۵ هندبال کشور معرفی شدند.

در پایان این نشست از روسای هیئت های مناطق ۴ و ۵ کشور از سوی رئیس فدراسیون هندبال قدردانی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست سایر مناطق هندبال کشور در روزهای پیش رو به منظور تبیین نظرات و همچنین انتخاب مدیران برگزار خواهد شد.



اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط