اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2594
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

آزادمنجیری: شکست مقابل عربستان درس بزرگی برای هندبال ما بود/ مقابل آلمان باید با تمرکز بازی کنیم

گفت‌و‌گو

سه شنبه, 17 مرداد 1402 13:36

مربی و کارشناس هندبال اشتباهات فردی و کارهای انفرادی بازیکنان تیم ملی هندبال نوجوانان را دلیل اصلی شکست شب گذشته مقابل عربستان عنوان کرد.

آزادمنجیری: شکست مقابل عربستان درس بزرگی برای هندبال ما بود/ مقابل آلمان باید با تمرکز بازی کنیم بزرگنمایی

مهدی آزادمنجیری، مربی و کارشناس هندبال در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره بازی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با عربستان در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی جهان گفت: من فکر می‌کنم ملی‌پوشان در این بازی اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتند و همین باعث شد احساسی بازی کنند و با توجه به اختلاف خوبی که ایجاد کرده بودند به کارهای انفرادی رو بیاورند. 

وی افزود: همین بازی انفرادی باعث اشتباهات فردی بسیاری شد و با توجه به دفاع بازی که داشتیم از پس کار فنی تک به تک برنیامدیم. در این بازی دروازه‌بان‌ها نیز مانند دیدارهای گذشته درخشان نبودند و نتوانستند در موقعیت‌های حساس عملکرد خوبی مانند دیدار با سوئد یا جزایر فارو داشته باشند. 

آزاد منجیری ادامه داد: در هر صورت این بازی را از دست دادیم اما این شکست می‌تواند نقطه آغاز دوباره‌ای برای تیم ملی هندبال باشد. این شکست درس بزرگی برای هندبال ما شد. 

مربی و کارشناس هندبال این ادامه داد: باید در دیدار با آلمان تمرکز تیمی خود را بازیابیم زیرا آلمان شاخص‌تر از سوئد یا جزایر فارو نیست و با بازی تیمی می‌توانیم از پس کار بربیایم. 

وی خاطرنشان کرد:  معتقدم تیم آلمان هندبال متفاوت‌تری از جزایر فارو بازی و بیشتر روی تاکتیک تیمی کار می‌کند برخلاف جزایر فارویی که روی تکنیک‌های بالای بازیکنانش استوار است بنابراین با یک تاکتیک مبتنی بر کار تیمی و اینکه احساسی عمل نکنیم، می‌توانیم بازی امروز را ببریم.  

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مقابل عربستان به میدان رفت که این بازی را با نتیجه 26-29 به حریف خود واگذار کرد. تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی جهان امشب از ساعت 20:30 به وقت ایران با تیم ملی آلمان دیدار می‌کند.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط