اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2794

آزاد منجیری: 4 بازی تدارکاتی برای تیم ملی نوجوانان پیش‌بینی کردیم/ در حال مرور تمرینات تاکتیکی هستیم

آقایان تیم‌های ملی

شنبه, 29 مهر 1402 11:03

سرمربی تیم ملی نوجوانان اهداف برگزاری پنجمین اردوی تدارکاتی این تیم را تشریح کرد.

آزاد منجیری: 4 بازی تدارکاتی برای تیم ملی نوجوانان پیش‌بینی کردیم/ در حال مرور تمرینات تاکتیکی هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره برگزاری پنجمین اردوی آماده‌سازی این تیم در دهدشت جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا درسال 1403  گفت: 30 بازیکن به این اردو 6 روزه دعوت شده‌اند و اکنون درحال مرور تمرینات تاکتیکی با بازیکنان هستیم. 

وی افزود: همچنین قرار است 4 بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری برگزار کنیم که امیدوارم ماحصل آن این باشد به ابعاد تاکتیکی تیم دست پیدا کنیم. 

آزادمنجیری اضافه کرد: بازیکنانم می‌توانند در بازی‌های تدارکاتی پیش رو هم در دفاع و هم حمله خود را پیدا کنند و در نهایت با موفقیت این اردو را به پایان برسانیم. 

لازم به ذکر است پنجمین اردوی نوجوانان پسر جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا درسال 1403 از 27 مهر تا 3 آبان به میزبانی شهرستان دهدشت در استان كهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاریست. 


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط