اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1060

آرزو بهمئی ملی‌پوش هندبال جوانان دختر ایران: هم سکو را می‌خواهیم، هم سهمیه قهرمانی جهان

بانوان تیم‌های ملی

شنبه, 21 اسفند 1400 16:45

ملی‌پوش تیم جوانان دختر ایران می‌گوید علاوه بر کسب سکو در مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهانی است

آرزو بهمئی ملی‌پوش هندبال جوانان دختر ایران: هم سکو را می‌خواهیم، هم سهمیه قهرمانی جهان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، آرزو بهمئی ملی‌پوش هندبال جوانان دختر ایران پس از پیروزی مقابل تایلند اظهار کرد: نیمه اول تیم کار در برابر حریف دشوار شد و همه تیم استرس داشتند، اما در نیمه دوم با کمک کادر فنی توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم و در نهایت پیروز میدان باشیم.


وی افزود: نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و با پیاده‌سازی نکات کادر فنی بازی را برگرداندیم و امیدواریم در بازی بعدی نیز بتوانیم همین روند موفقیت را ادامه دهیم.


ملی‌پوش هندبال جوانان دختر ایران در مورد دیدار سرنوشت‌ساز مقابل ازبکستان نیز اظهار کرد: حریف بعدی ما تیم ازبکستان است و قطعا بازی دشواری داریم. ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و با تلاش و کسب نتیجه می‌توانیم مقام دوم آسیا را کسب کنیم.


بهمئی در پایان تصریح کرد: ما فقط برای مدال به اینجا نیامده‌ایم، بلکه می‌خواهیم به سهمیه مسابقات قهرمانی جهان نیز دست یابیم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز ایران این اتفاق رخ دهد.


تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط