اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 235

کمیته ملی المپیک افتخارآفرینی تیم ملی هندبال بانوان را تبریک گفت

بانوان

سه شنبه, 30 شهریور 1400 19:32

کمیته ملی المپیک صعود تیم ملی هندبال بانوان به جمع 4 تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی اسپانیا را که برای نخستین بار محقق شد را تبریک گفت.

کمیته ملی المپیک افتخارآفرینی تیم ملی هندبال بانوان را تبریک گفت بزرگنمایی

 IRIHF:

کمیته ملی المپیک صعود تیم ملی هندبال بانوان به جمع 4 تیم  برتر مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی اسپانیا را که برای نخستین بار محقق شد را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک فوق آمده است:

مبارزات درخشان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا و صعود به جمع 4 تیم برتر این رقابت ها و کسب سهمیه حضور در رقابت های جهانی اسپانیا که برای نخستین بار در تاریخ ورزش های گروهی و توپی بانوان ایران اسلامی رقم خورد مایه مباهات و خوشحالی ملت بزرگ ایران شد و نشان داد بانوان محجبه میهن عزیزمان ضمن رعایت ارزش های دینی و ملی خود شایستگی قرار گرفتن در جمع بهترین های قاره کهن و جهان را دارند.

ضمن تبریک این موفقیت به ملت عزیز ایران و جامعه ورزش کشور بخصوص بانوان کشورمان برای مجموعه زحمتکش و موفق فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان عزیز در دیگر رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد.

لازم به ذکر است دقایقی پیش تیم ملی هندبال بانوان با پیروزی برابر سوریه علاوه بر حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت های هندبال قهرمانی آسیا، جواز حضور در رقابت های جهانی هندبال بانوان را کسب کرد.  


تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط