کاظمی: روند رو به رشدی داشتیم و صعود کردیم/ در دور بعدی هم دنبال بهترین نتیجه هستیم
کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی ایران می گوید ساحلی بازان ایران روند رو به رشدی را در مرحله گروهی تجربه کردند.
بزرگنمایی
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امین کاظمی، کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل آمریکا و صعود به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان 2026 کرواسی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که بعد از سه بازی سخت توانستیم به دور بعدی صعود کنیم. بازی نخست را مقابل اسپانیا واگذار کردیم. در بازی دوم مقابل پرتغال نمایش خیلی خوبی داشتیم. بازی سوم مقابل آمریکا هم که از حساسیت بالایی برخوردار بود، توانستیم به برتری برسیم و راهی دور بعد شویم.
وی افزود: تیم ما روز به روز رو به پیشرفت است و بهتر می شود. برای دور بعد آماده می شویم تا بتوانیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.