اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3642
سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان آسیا؛

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان در پی قهرمانی در قاره آسیا

آقایان ساحلی

جمعه, 04 آبان 1403 12:02

وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان قهرمانی آسیا و همچنین کسب سهمیه‌ جهانی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان در پی قهرمانی در قاره آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی، با شکست تایلند قهرمانی خود در قاره کهن را تکرار کرد بر این اساس دکتر احمد‌ دنیا‌مالی، وزیر ورزش و جوانان، در پیامی عنوان قهرمانی آسیا و کسب سهمیه‌ جهانی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم 

هندبال ساحلی ایران به یک رشته قابل اعتنا و مهم در ورزش ایران تبدیل شده و همواره حضور موفق و موثری در عرصه‌های رقابتی داشته است.از دومین قهرمانی متوالی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی ایران  در آسیا که با کسب سهمیه رقابت‌های جهانی هم همراه بود، بسیار خشنود شدم. به ملی‌پوشان، کادر فنی و سرپرستی همچنین کادر مدیریتی فدراسیون هندبال تبریک می‌گویم و استمرار در این مسیر موفقیت‌آمیز را انتظار دارم.»

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران امروز، جمعه، 4 آبان، در آخرین و مهمترین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا تایلند قدر را در 2 ست متوالی شکست داد تا با امتیاز کامل یکبار دیگر بر بام قاره کهن بایستد. 


اخبار مرتبط