اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3537
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

پایان دهمین دوره رقابت‌هاي آسیایی هندبال برای نوجوانان/ شکست به رغم شایستگی در لحظات پایانی

آقایان

جمعه, 23 شهریور 1403 21:51

پرونده دهمین دوره رقابت‌های آسیایی هندبال نوجوانان که به میزبانی کشور اردن همچنان ادامه دارد برای هندبالیست‌های نوجوان کشورمان با عنوان ششمی آسیا بسته شد. این درحالی بود که ما در بازی پنجم - ششمی برای کسب سهمیه جهانی با نوجوانان هندبال بحرین رقابت داشتیم، اما در این رقابت اگرچه در نیمه‌های اول و دوم قانونی بازی شانه به شانه با بحرینی‌ها رقابت کردیم اما نهایتا نتوانستیم صاحب نتیجه دلخواه شده و با حساب 46 بر 39 بازی و نتیجه را به حریف خود واگذار کردیم.

پایان دهمین دوره رقابت‌هاي آسیایی هندبال برای نوجوانان/ شکست به رغم شایستگی در لحظات پایانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دهمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان قاره آسیا برای هندبالیست‌های آینده‌ساز کشورمان در پایان بازی برای رده‌بندی عنوان پنجمی - ششمی قاره آسیا در این رده سنی برای ما با شکست مقابل تیم هندبال نوجوانان بحرین بسته شد.

در این بازی جذاب و مهییج که نهایتا نتیجه بازی در دقایق قانونی بازی مشخص نشد و بازی به دو وقت اضافه 5 دقیقه‌ای کشیده شد، ملی‌پوشان کشورمان در وقت اضافه اول و دوم نتوانستند بحرینی ها را کنار زده و خود صاحب سهمیه ارزشمند جهانی شوند. برهمین اساس ملی‌پوشان نوجوان کشورمان و شاگردان آزادمنجیری نهایتا در نیمه اول وقت اضافه با حساب 38 بر 40 و در نیمه دوم وقت اضافه با نتیجه 39 بر 46 بازی را به حریف آسیایی خود واگذار کرده و درعین ناباوری در حالیکه شایسته برتری بر حریف و کسب سهمیه جهانی بودند بازی را به بحرین واگذار کردند.

این مسابقات فردا به کار خود پایان می‌دهد. 


اخبار مرتبط