اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1524
برگزاری مجمع سالیانه هیئت هندبال استان چهارمحال و بختیاری

پاکدل: چهارمحال و بختیاری تاریخ پرافتخاری در ورزش دارد / شهرکرد به‌زودی صاحب خانه هندبال می‌شود

فدراسیون

یکشنبه, 02 مرداد 1401 23:27

مجمع عمومی سالانه هیئت هندبال استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

پاکدل: چهارمحال و بختیاری تاریخ پرافتخاری در ورزش دارد /  شهرکرد به‌زودی صاحب خانه هندبال می‌شود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع عمومی سالانه هیئت هندبال استان چهارمحال و بختیاری با حضور ریاست فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای هیئت هندبال استان برگزار شد.


حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در مجمع عمومی هیئت هندبال استان ضمن قدردانی از رئيس فدراسیون هندبال اظهار كرد: از جناب آقای پاکدل رئيس پرتلاش فدراسیون هندبال برای پیگیری امور مربوط به استان‌های سراسر کشور تشکر و قدردانی می‌کنم. هندبال طی سال‌های گذشته با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود ولی امروز شاهد آرامش در این رشته پرافتخار هستیم.


مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر با تلاش رئیس فدراسیون هندبال و برقراری ارتباط خوب ایشان با وزیر ورزش و جوانان شاهد اتفاقات خوبی در هندبال استان هستیم که از جمله آنها پیگیری تکمیل سالن هندبال استان هستیم و به‌زودی شهرکرد دارای خانه هندبال خواهد شد.


وی حضور در لیگ‌های کشوری را عامل پیشرفت و ویترین ورزش استان دانست و گفت: با پیگیری نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به دنبال ایجاد ارتباط بین ۱۰ هیئت پرمخاطب استان با بخش خصوصی هستیم.


کریمی همچنین ابراز امیدواری نمود به‌زودی با حضور حامیان مالی برای پشتیبانی هرچه بیشتر از هندبال استان چهارمحال و بختیاری، شاهد توسعه هرچه بیشتر این رشته در استان باشیم.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این مجمع اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری با تاریخ پرافتخار در ورزش هندبال، به عنوان یکی از منابع پرورش ورزشکار همیشه همراه فدراسیون بوده است.


وی افزود: خانواده‌های این استان با هندبال مأنوس هستند و امیدواریم راه‌اندازی پایگاه‌های ملی هندبال در چهارمحال و بختیاری نقطه آغازی برای بازگشت بام ایران به روزهای اوج و شاهد بازگشت شور و نشاط به هندبال این استان باشد.


رئیس فدراسیون هندبال ضمن ابراز رضایت از عملکرد سرپرست هیئت چهارمحال و بختیاری در ماه‌های اخیر ابراز امیدواری نمود با رفع مشکلات موجود و توسعه زیرساخت‌هاو حضور حامیان مالی شاهد پیشرفت هرچه بیشتر هندبال در این استان باشیم.


پاکدل از اختصاص یک سهمیه لیگ برتر در صورت فراهم کردن مقدمات و دو سهمیه لیگ دسته یک برای تیم‌های آقایان و بانوان هندبالیست چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در دیگر بخش‌ها نیز برگزاری کلاس‌های داوری در رده‌بندی‌های مختلف و برپایی اردوی تیم‌های ملی در شهرکرد مدنظر است و امیدواریم به زودی نهایی شود.


رئیس فدراسیون هندبال همچنین از تلاش‌های احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرکرد در مجلس برای حمایت از ورزش کشور از جمله رشته هندبال تشکر و قدردانی نمود.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط