اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3407

پاکدل: باشگاه‌ها از لیگ برتر امسال موظف به استفاده از آنالیزور در کادر فنی تیم‌های‌ خود هستند

آموزش

سه شنبه, 19 تیر 1403 18:05

رئیس فدراسیون هندبال آموزش را یکی از گام‌های اساسی در حل مشکلات بر سر راه پیشرفت هندبال عنوان و اعلام کرد در لیگ برتر امسال حتما باید آنالیزور در کادر فنی تیم‌ها حضور داشته باشند.

پاکدل: باشگاه‌ها از لیگ برتر امسال موظف به استفاده از آنالیزور در کادر فنی تیم‌های‌ خود هستند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در اختتامیه دوره دو روزه آموزشی آنالیز مقدماتی هندبال گفت: خوشحالم امروز در جمع شما حاضر هستم. در این دوره آموزشی بانوان حضور پررنگی داشتند و این باعث مسرت هست که بانوان در هندبال جا افتاده‌اند و رو به پیشرفت هستند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در هندبال کشور پیشرفت حاصل شود، باید پاشنه آشیل‌ها را شناسایی و برطرف کنیم. آنالیز در رشته‌های توپی ورزش نقش اساسی ایفا می‌کند طوری که در مسابقات قهرمانی آسیا آنالیزور ژاپن روی نیمکت بود و لحظه‌ای کنار مربی قرار می‌گرفت و گزارش می‌داد.

وی ادامه داد: پیگیر هستیم و سعی می‌کنیم دوره پیشرفته آنالیز را بزودی برگزار کنیم تا در لیگ برتر امسال چند نفر از این جمع حضور داشته باشند.

پاکدل افزود: در لیگ برتر امسال از ده نفری که باشگاه‌ها به عنوان کادرفنی معرفی می‌کنند، یک نفر به عنوان آنالیزور حضور دارد و روی این امر تاکید داریم و سمبلیک نیست زیرا می‌خواهیم این نقص را در هندبال کشور رفع کنیم. امروز به اندازه انگشتان دو دست در کشور آنالیزور نداریم.

رییس فدراسیون هندبال در پایان گفت: امیدوارم تجربه این کلاس در دوره بعدی تکمیل شود تا شاهد تغییرات ملموس در راه پیشرفت هندبال کشورمان باشیم.

ناصر سلیمی، رییس کمیته آموزش فدراسیون هندبال هم در صحبت‌هایی گفت: اگر اصرار و دستور مساعد دکتر پاکدل نبود دوره آموزشی مقدماتی آنالیز هندبال برگزار نمی‌شد.

وی افزود: ۴۵ نفر آدم  مشتاق در این کلاس شرکت کردند و خیلی خوشحالم که مدرس این دوره بودم.‌ تشکر می‌کنم که امکانات برگزاری این دور را فراهم کردید و امیدوارم از این دست دوره‌ها براساس نیاز هندبال ایران باز هم برگزار شود.

لازم به ذکر است دوره دو روزه آموزشی آنالیز هندبال که از روز گذشته آعاز شده بود، عصر امروز به کار خود پایان داد.

کمیته ها

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط