اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3300
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

هفته پایانی لیگ برتر هندبال؛ همشهریان اصفهانی به دنبال کسب رده سوم در سایه رکوردشکنی مسی‌ها

آقایان مسابقات

یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 15:14

هفته پایانی لیگ برتر هندبال با جدال برای کسب رده سوم پیگیری می شود.

هفته پایانی لیگ برتر هندبال؛ همشهریان اصفهانی به دنبال کسب رده سوم در سایه رکوردشکنی مسی‌ها بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فردا، دوشنبه، 31 اردیبهشت، در حالی برگزار می‌شود که دو تیم اصفهانی گیتی پسند و فولاد سپاهان در دو بازی همزمان برای کسب رده سوم جدال‌های سختی خواهند داشت. 

در مهمترین و حساس‌ترین بازی هفته پایانی گیتی‌پسند در سالن سجادی اصفهان میزبان صنعت مس کرمان قهرمان است. گیتی‌پسند که در جدال با سپاهان یک گل کم آورد و بازی را 22 -23 واگذار کرد، باید با نارنجی‌پوشان دیدار کند در رقابتی که حتی تساوی نیز به داد آنان نمی‌رسد و با امتیازی برابر بخاطر تفاضل گل کمتر رده سوم را به فولادی‌ها می‌بخشند. گیتیزن‌های هندبالیست این فرصت را هم دارند تا در هفته پایانی به ۲۱ بازی شکست‌ناپذیری مس کرمان که قهرمان لیگ‌برتر شده، پایان دهند و نارنجی‌پوشان را در خانه به زانو دربیاورند. این در شرایطی است که چنانچه سپاهان در بازی همزمان مقابل پیکان سبزوار امتیاز از دست بدهد گیتی‌پسندی‌ها بدون غلبه ‌بر مس هم سوم خواهند شد. این بازی بصورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

فولاد سپاهان نیز به سبزوار می‌رود تا با خودروسازان برای کسب 2 امتیاز حساس این دیدار مصاف کند. طلایی‌پوشان در صورت برد در این بازی و باخت و تساوی همشهری خود رده سوم را از آن خود خواهند کرد تا کسب رده سوم آن هم در هفته آخر لیگ را به ویترین افتخارات خود اضافه کرده باشند. 

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که در هفته بیست و یکم نایب قهرمانی فصل سی و ششم را به نام خود زد، مهمان پرواز هوانیروز است.

در دیگر دیدار فردا نفت و گاز گچساران با پلیمری دیدار می‌کند که در بازی هفته بیست و یکم برابر زغال سنگ طبس حاضر نشد. 

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

🟢هفته بیست و دوم – دوشنبه – 31 اردیبهشت 1403:

ساعت 16:00/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد - نفت و گاز گچساران

ساعت 16:00/ آلومینیوم اراک - فولاد سپاهان نوین

ساعت 16:00/ گیتی پسند اصفهان - صنعت مس کرمان

ساعت 16:00/ پیکان خراسان - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت 18:30/ پرواز هوانیروز اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون


فرازبام خائیز دهدشت و زغال سنگ طبس هم امروز از ساعت 16 در تالار هندبال فدراسیون هندبال دیدار می‌کنند. آخرین دیدار پایانی لیگ سی و ششم نیز بین صنعت مس کرمان و فرازبام خائیز دهدشت اول خرداد برگزار می‌شود. 

در پایان مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر صنعت مس کرمان با کسب 42 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و قهرمانی را سه هفته زودتر به نام خود زده است، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون 37 امتیازی است و نایب قهرمانی را از آن خود کرد و گیتی‌پسند با یک امتیاز بیشتر از سپاهان و 33 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

فولاد مبارکه سپاهان با 32، زغال‌سنگ طبس با 25، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و نفت و گاز گچساران با ۲۳، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱2، آلومینیوم اراک با ۱۰، پرواز هوانیروز با 8 و فرازبام ‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز (یک بازی کمتر) در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

لازم به توضیح است دیدار گیتی‌پسند و صنعت مس کرمان از شبکه ورزش سیما بصورت مستقیم پخش می‌شود. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط