اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3625
سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

هفته سوم لیگ برتر هندبال؛ میزبانی بافق از آلومینیوم/ کازرون در اصفهان به دنبال اولین برد و جدال طلایی‌ها با زغال سنگ

آقایان مسابقات

یکشنبه, 29 مهر 1403 10:47

لیگ برتر هندبال مردان ایران فردا با برگزاری 4 دیدار در دومین روز هفته سوم دنبال می‌شود.

هفته سوم لیگ برتر هندبال؛ میزبانی بافق از آلومینیوم/ کازرون در اصفهان به دنبال اولین برد و جدال طلایی‌ها با زغال سنگ بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته سوم سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 4 دیدار دیگر دنبال می‌شود. 

در مهمترین بازی هفته سوم شهید چمران لارستان میزبان صنعت مس کرمان است. هر دو تیم با دو پیروزی 4 امتیازی هستند و همین امر بر حساسیت این بازی می‌افزاید. 

فولاد مبارکه سپاهان که با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بیشتر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، در نقش جهان از زغال سنگ طبس پذیرایی می‌کند. شاگردان شهداد مرتجی پیش از این با آلومینیوم اراک و نفت و گاز گچساران بازی کرده‌اند و تقابل با زغال سنگ شاید محک جدی برای آنها باشد. 

نیروی زمینی کازرون هم که در این فصل کم‌فروغ ظاهر شد و با دو شکست مقابل مس و شهید چمران لارستان، بدون امتیاز در رده نهم قرار دارد، به اصفهان می‌رود تا با گیتی‌پسند باانگیزه بازی کند. گیتی‌پسند در هفته دوم به تساوی 26 -26 با زغال‌سنگ رضایت داد و برای همین انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل کازرون دارد تا نخستین پیروزی لیگ برتر خود را ثبت کند. 

آلومینیوم اراک هم به یزد می‌رود تا با سنگ‌آهن بافق دیدار کند. بافق هفته پیش در ثانیه‌های پایانی با یک گل کمتر مقابل صنعت مس شکست خورد تا با یک پیروزی و یک شکست در رده چهارم جدول قرار گیرد و تمام توان خود را برای پیروزی در این دیدار در زمین بگذارد. 

امروز نیز در نخستین بازی هفته سوم و از ساعت 16:00 سپاهان نوین با نفت و گاز گچساران بازی می‌کند. 

برنامه کامل دیدارهای روز دوم هفته سوم لیگ سی و هفتم به این شرح است:

🔵هفته سوم - دوشنبه -30 مهر1403  

ساعت 13:30- گیتی پسند اصفهان - نیروی زمینی کازرون

ساعت 16:00- سنگ آهن بافق  - آلومینیوم اراک

ساعت 16:00- شهید چمران لارستان - صنعت مس کرمان

ساعت 18:30-  فولاد مبارکه سپاهان - زغال سنگ طبس


در جدول رده‌بندی سپاهان، شهید چمران لارستان و صنعت مس کرمان با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم جای گرفته‌اند. سنگ آهن بافق، سپاهان نوین و نفت و گاز گچساران با 2، گیتی پسند و زغال سنگ با یک و نیروی زمینی کازرون و آلومینیوم اراک بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. 

لازم به ذکر است «رافائل کاستیلو» سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال و بررسی وضعیت بازیکنان برای تشکیل اردوهای تیم ملی، به اصفهان می‌رود تا بازی نمایندگان این استان را از نزدیک تماشا کند. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط