اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3599
بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور؛

هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان؛ نماینده پایتخت میهمان سپاهان/ مدافع قهرمانی به دنبال اولین پیروزی

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 19 مهر 1403 10:03

هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان با مصاف حساس شهید چمران لارستان با مدافع عنوان قهرمانی و همچنین نفت و گاز گچساران با زاگرس جنوبی کازرون آغاز می شود.

هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان؛ نماینده پایتخت میهمان سپاهان/ مدافع قهرمانی به دنبال اولین پیروزی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سومین هفته مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور فردا، جمعه 20 مهر، و با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود. 

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته شاگردان مهسا معتمدی در تیم نفت و گاز گچساران میزبان زاگرس جنوبی کازرون هستند. نفت و گازی‌ها در این دو هفته ابتدایی درخشان ظاهر شدند و با شکست سنگ آهن بافق در هفته گذشته و کسب 3 امتیاز نشان دادند آمده‌اند برای هر تیمی حریف خطرناکی باشند. زاگرسی‌ها نیز هر چند در هفته نخست نامی نو اصفهان را شکست دادند اما مقابل سپاهان 22 -37 نتیجه را واگذار کردند. 

در مهمترین بازی هفته سوم نیز شهید چمران لارستان که با 2 برد، 4 امتیاز دارد و به تنهایی صدرنشین لیگ برتر است، با سنگ‌آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی، دیدار می‌کند. سنگ‌آهن که لیگ برتر را با شکست آغاز کرده، مترصد آن است که در زمین بازی خودی نشان دهد هر چند شهید چمران لارستان نیز در این دو هفته نشان داده هیچ حریفی را دستکم نمی‌گیرد. 

رایزکو، نماینده تهران، نیز به مصاف طلایی پوشان اصفهان می‌رود. رایزکو که به تازگی وارد لیگ برتر شده، در هفته دوم نامی نو اصفهان را با شکست بدرقه کرد تا نخستین 2 امتیاز شیرین لیگ برتر را کسب کند و امید زیادی دارد مقابل سپاهان از این اندوخته خود دفاع و آن را به عدد 4 برساند.  

در آخرین بازی هفته سوم نامی‌نو اصفهان نیز میزبان غدیر ملایر است. هر دو تیم تازه به لیگ برتر آمده‌اند و البته امتیازی ندارند.

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

نفت و گاز گچساران – زاگرس جنوبی کازرون

شهید چمران لارستان – سنگ‌آهن بافق

فولاد مبارکه سپاهان – رایزکو تهران

نامی نو اصفهان – غدیر ملایر

هم اکنون در جدول رده‌بندی شهید چمران لارستان با ۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، سپاهان و نفت و گاز گچساران با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند و تیم‌های رایزکو و زاگرس جنوبی کازرون با ۲ امتیاز رده‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند. تیم‌های سنگ‌آهن بافق، نامی نو و غدیر ملایر نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

تمام دیدارهای هفته سوم از ساعت 10:30 روز جمعه، 20 مهر، آغاز می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط