اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 633

نتایج روز دوم رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک به میزبانی اصفهان، خرم‌آباد و گرمسار

مسابقات

چهارشنبه, 24 آذر 1400 01:54

روز دوم رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک مردان به پایان رسید.

نتایج روز دوم رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک به میزبانی اصفهان، خرم‌آباد و گرمسار بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روز دوم رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور به میزبانی اصفهان، خرم‌آباد و گرمسار سه‌شنبه ۲۳ آذرماه دنبال شد.

در مسابقات گروه A و C که به میزبانی سالن سجادی اصفهان برگزار می‌شود، هیات هندبال فردوس با نتیجه ۳۳ بر ۲۸ از سد شهرداری ساوه گذشت، گیتی پسند اصفهان با نتیجه نزدیک ۲۷ بر ۲۶ مقابل قصر نشاط پارس پویان بهبهان به پیروزی رسید و تیم زاگرس اسلا‌م‌آباد غرب ۳۸ بر ۲۴ مقابل تیم هندبال میناب به پیروزی رسید. دیدار دو تیم پرواز هوانیروز اصفهان و فراز بام خائیز دهدشت نیز با تساوی ۲۳ _ ۲۳ پایان یافت.


در رقابت‌های گروه B که به میزبانی سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد در حال برگزاری است، تیم هندبال هفتادوچهار کرمانشاه ۳۸ بر ۲۹ مقابل ثامن‌الحجج اراک به پیروزی رسید، و تیم درنا مراغه ۳۲ - ۲۱ از سد تیم هندبال خرم‌آباد گذشت.


در رقابت‌های گروه D که به‌ میزبانی ورزشگاه شهید باهنر گرمسار در حال برگزاری است، دیدار دو تیم شهید چمران لارستان و پیشگامان سولدوز نقده با تساوی ۲۱ _ ۲۱ به پایان رسید و تیم هندبال مهرگان کاشان با نتیجه ۳۳ بر ۲۴ مقابل تیم هندبال بهنام زاهدان پیروز شد.


انتهای پیام

لیگ دسته یک مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط