اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3314

مژگان ملکی رئیس هیات هندبال استان همدان شد

هیئت‌ها

شنبه, 05 خرداد 1403 13:53

مژگان ملکی به مدت چهار سال به عنوان ریاست هیات هندبال استان همدان انتخاب شد.

مژگان ملکی رئیس هیات هندبال استان همدان شد بزرگنمایی

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون هندبال، مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان همدان امروز، شنبه 5 خرداد، به ریاست علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون برگزار شد.

در مجمع انتخابات ریاست هیات هندبال استان همدان مهدی اسفندیاری، مجید مشایخی و مژگان ملکی به عنوان کاندیدا حضور خواهد داشتند که مهدی اسفندیاری از ادامه رقابت به نفع مژگان ملکی انصراف داد.

در ادامه رای گیری برای انتخاب رئیس این برگزار شد و مژگان ملکی با کسب ۱۳ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد. مجید مشایخی دیگر کاندید این مجمع ۴ رای بدست آورد.

همچنین در این مجمع مهدی اسفندیاری به عنوان نائب رئیس، خانم فتحیان به عنوان خزانه دار، رضا افضلی، محسن ملکی و شکریان به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

علی حقیقی،  مديركل ورزش و جوانان همدان در ابتدای این مجمع ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: شهید رئیسی در سه سال اخیر توجه‌ ویژه ای به ورزش داشتند و با حمایت‌های ایشان رشد خوبی در زیرساخت‌های ورزشی استان داشتیم.

وی همچنین با تاكيد بر استفاده از تمام ظرفيت‌هاي بالقوه هندبال در بازگرداندن اين رشته به جايگاه اصلي خود گفت: هندبال همدان در سالیان گذشته افت داشته و رئیس و اعضای جدید هیات باید تلاش کنند تا هندبال استان به روزهای خوب گذشته بازگردد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط