اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2825
در روزهای 10 و 11 آبان ماه

مجمع عمومی دو فدراسیون هندبال جهان و آسیا برگزار می‌شود

بین الملل

سه شنبه, 09 آبان 1402 14:19

مجمع عمومی دو فدراسیون هندبال جهان و آسیا برگزار می‌شود.

مجمع عمومی دو فدراسیون هندبال جهان و آسیا برگزار می‌شود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بنا بر اعلان فدراسیون جهانی هندبال، مجمع عمومی  عادی این فدراسیون روز پنجشنبه، - 2 نوامبر- 11 آبان، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. 

نامزدی و رای‌گیری در خصوص دو بازرس و افسر انتخابات، تصویب صورتجلسه مجمع قبلی، گزارش مالی و حسابرس، پذیرش عضویت در صورت وجود، پیشنهادات کمیته اجرایی در مورد اساسنامه IHF، بحث و بررسی در خصوص مقرارت نقل و انتقالات بین فدراسیون‌ها، تعیین حق عضویت و تصویب بودجه، اعطای جایزه توسعه رئیس IHF، جایزه توسعه رئیس IHF برای کشورهای توسعه‌یافته هندبال و فدراسیون‌های در حال ظهور، تایید معاون و نماینده IHF آسیا و ... از محورهای برگزاری این مجمع است. 

همچنین مجمع عمومی فدراسیون هندبال آسیا (AHF) فردا، چهارشنبه، اول نوامبر – 10 آبان - از ساعت  12:30 به وقت ایران در مقر این فدراسیون نیز بصورت آنلاین برگزار می‌شود. 

تصویب صورتجلسه مجمع قبلی که در 5 نوامبر 2021 بصورت انلاین برگزار شد، بحث و بررسی و تصویب گزارش اداری توسط دبیرکل، بحث و بررسی و تصویب گزارش مالی و بررسی پیشنهادات ارائه شده توسط فدراسیون‌های عضو، بررسی پیشنهاد بحرین مبنی بر توسعه سیستم قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا و انتشار سیستم رتبه‌بندی برای تیم‌های آسیایی هر 3 یا 4 ماه یکبار و تقدیر از تیم‌های برتر، بررسی تقویم مسابقات 2025-2024 و ... از مباحث مطرح در این مجمع است. 

همچنین ارائه گزارش‌های کمیسیون سازماندهی و مسابقات، قوانین و داوران، مربیگری و روش‌ها، تبلیغات و روابط عمومی، ضد دوپینگ، جوانان و مدارس از دیگر بخش‌های مجمع عمومی فدراسیون هندبال آسیا است. 

لازم به ذکر است علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال و عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا بصورت آنلاین در این دو مجمع آسیایی و جهانی شرکت خواهد کرد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط