اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 295

فولاد سپاهان و سیمان سبزوار قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان شدند

مسابقات

چهارشنبه, 21 مهر 1400 13:50

تیم های فولاد سپاهان اصفهان و سیمان سبزوار قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور شدند.

فولاد سپاهان و سیمان سبزوار قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان شدند بزرگنمایی

IRIHF:

صبح امروز در مسابقات فینال رقابت های هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور در منطقه شمال و جنوب دو بازی برگزار شد که در مسابقه فینال منطقه جنوب دو تیم اصفهانی ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان فولاد با نتیجه 31 بر 21 همشهری خود را شکست داد و بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد.

در مسابقه رده بندی نیز فرازبام خائیز دهدشت با پیروزی برابر پارس شهرکرد عنوان سومی را از آن خود کرد. فرازبام این مسابقه را با پیروزی 34 بر 22 به پایان رساند.

همچنین در مسابقه فینال منطقه شمال هم تیم سیمان سبزوار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در این مسابقه که صبح امروز برگزار شد دو تیم نمایشگاه اتومبیل سلطانی تربت جام و سیمان سبزوار به مصاف هم رفتند که در پایان سبزوار توانست با پیروزی 31 بر 24 از سد حریفش بگذرد و قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور در منطقه شمال شود. 

همچنین دو تیم یاقوت مصلی مشهد و شیشه قزوین بازی رده بندی را برگزار کردند و در پایان شیشه قزوین با برد نزدیک 28 بر 27 بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستاد. 

لازم به ذکر است مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور منطقه شمال در مشهد و منطقه جنوب در اصفهان از 15 مهر آغاز شده و امروز با معرفی قهرمان به پایان رسید. 

  

  





آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط