اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2284

فردا؛ برگزاری هفته بیستم لیگ سی و پنجم/ مصاف تماشایی تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی

مسابقات

دوشنبه, 18 اردیبهشت 1402 12:41

هفته بیستم لیگ برتر هندبال مردان فردا برگزار می‌شود.

فردا؛ برگزاری هفته بیستم لیگ سی و پنجم/ مصاف تماشایی تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته بیستم لیگ برتر هندبال مردان فردا، سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه، با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار تیم‌های رده سوم و چهارم جدول رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت. 

بر این اساس صنعت مس کرمان که هم اکنون با 25 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر هندبال قرار دارد فردا از ساعت 14 به مصاف گیتی پسند می رود که با دو امتیاز کمتر یعنی 23 در رده چهارم ایستاده است.

همچنین در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم تیم‌های سپاهان نوین و زغال سنگ طبس رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. نوین با 22 و طبس با 16 امتیاز در جایگاه پنجم و ششم لیگ سی و پنجم جای دارند. 

همچنین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبان نفت و گاز گچساران است. شاگردان «مسعود ظهرابی» هم‌اکنون با یک بازی کمتر و با 31 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و سعی می‌کنند با پیروزی در دیدار فردا همچنان در تعقیب سپاهان در صدر جدول باشند. 

سپاهان نیز در دربی اصفهان مهمان پرواز هوانیروز است. سپاهان با سرمربیگری «وسلین وویوویچ» در هفته نوزدهم توانست زاگرس اسلا‌م‌آباد غرب را از پیش رو بردارد تا همچنان صدر جدول لیگ را در اختیار داشته باشد. 

زاگرس اسلام‌آباد غرب نیز رعد پدافند البرز را پیش رو دارد. 


برنامه کامل دیدارهای هفته بیستم به این شرح است:

گیتی پسند – صنعت مس کرمان / ساعت 14:00

پرواز هوانیروز – فولاد سپاهان اصفهان / ساعت 18:00

زاگرس اسلام‌آباد غرب – رعد پدافند البرز / ساعت 16:00

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – نفت و گاز گچساران / ساعت 16:00

سپاهان نوین – زغال سنگ طبس / ساعت 16:00


پیکان خراسان رضوی نیز این هفته استراحت می‌کند. 


لازم به ذکر است هم اکنون سپاهان با ۳۳ امتیاز از ۱۸ بازی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز دوم لیگ است و مس نیز با ۲۵ امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

گیتی پسند با ۲۳، سپاهان نوین با ۲۲، زغال‌سنگ طبس با ۱۶ و نفت و گاز گچساران با ۱۴ امتیاز در رده‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.

تیم های زاگرس اسلام آباد با ۱۰، پیکان سبزوار و پرواز هوانیروز با ۶ و رعد پدافند البرز با ۴ امتیاز در رده‌های پایانی جدول رده‌بندی لیگ سی و پنجم جای دارند.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط