اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3392
بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان؛

عملکرد درخشان دو کوبل داوری ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر جهان

داوری

دوشنبه, 11 تیر 1403 11:17

نمایندگان داوری هندبال ایران عملکرد موفقی در بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان داشتند.

عملکرد درخشان دو کوبل داوری ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر جهان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کوبل داوری «احمد قیصریان _  امیر قیصریان» و «آزیتا قفلی _ مژگان حسن زاده» که به دعوت کمیته داوران فدراسیون جهانی هندبال در بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان حضور یافته بودند، عملکرد موفقی از خود بر جا گذاشتند.

کوبل داوری احمد و امیر قیصریان، کوبل داوری بین‌المللی هندبال ایران که سابقه قضاوت در رقابت‌های مهم آسیایی و جهان را دارند، در این دوره از مسابقات 6 دیدار حساس و مهم را سوت زدند و بعد از سال‌ها به عنوان نمایندگان داوری ایران، بازی رده‌ پنجم تا هشتم را قضاوت کردند.

کوبل داوری مژگان حسن‌زاده و آزیتا قفلی نیز برای اولین بار در تاریخ داوران بانوان ایرانی دیدارهای قهرمانی جهان را قضاوت کردند. کوبل قفلی – حسن‌زاده پس از شرکت در آزمون‌های اولیه، برای دریافت عنوان داور جهانی، 6 بازی دور مقدماتی و پرزیدنت کاپ را در این رقابت‌ها سوت زدند. 

همچنین میترا نوری که سال گذشته نیز در رقابت‌هاي قهرمانی نوجوانان پسر در کرواسی و مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان در دانمارک حضور داشت امسال نیز در این مسابقات به‌عنوان نماینده ایران و ناظر فنی  مسابقات جهانی حضور داشت.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان که از 30 خرداد به میزبانی مقدونیه شمالی آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی فرانسه به کار خود پایان داد.


کمیته داوران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط