اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1388

سفر رئیس فدراسیون هندبال به سبزوار / از نشست با مسئولین ارشد سبزوار برای توسعه هندبال تا بازدید از اردوی تیم ملی جوانان

فدراسیون

سه شنبه, 10 خرداد 1401 16:35

رئیس فدراسیون هندبال به سبزوار سفر کرد.

سفر رئیس فدراسیون هندبال به سبزوار / از نشست با مسئولین ارشد سبزوار برای توسعه هندبال تا بازدید از اردوی تیم ملی جوانان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در سفر به سبزوار ضمن برگزاری نشست با مسئولین این شهر در زمینه توسعه هندبال در تمرینات تیم ملی هندبال جوانان نیز حاضر شد.


در جریان این سفر پاکدل ابتدا با حضور در مزار شهدای شهر سبزوار به آرمان‌های شهدای گرانقدر این شهر ادای احترام نمود.


در ادامه این سفر نشست رئیس فدراسیون با فرماندار و دیگر مسئولین شهر سبزوار برگزار شد و موارد مختلفی در زمینه توسعه هندبال در سبزوار مطرح گردید.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه به رشته هندبال در شهر سبزوار اظهار کرد: تمامی تلاش ما در فدراسیون توسعه هندبال در سراسر کشور است و رشته هندبال در سبزوار و مشهد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر هندبال در استان خراسان‌رضوی به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی هندبال کشور باشیم.


وی افزود: هم‌اینک در کشور شاهد فعالیت بیش از هشتاد مدرسه‌، پایگاه‌ ملی و آکادمی در رشته هندبال هستیم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته درتلاش هستیم تا این تعداد را افزایش دهیم.


رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان خراسان‌رضوی افراد پرتلاش در حال فعالیت هستند که زمینه‌ساز توسعه این رشته در استان خراسان‌رضوی هستند. امیدوارم هندبال در شهر سبزوار هرچه بیشتر رشد یابد و با حمایت بخش‌های مختلف شاهد درخشش هندبال سبزوار در همه ارکان باشیم.


پاکدل همچنین به برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در سبزوار اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران در سبزوار یک اتفاق خوب برای شهر سبزوار است و این اتفاق می‌تواند زمینه‌ساز حرکت رو به جلوی هندبال در سبزوار باشد.


فرماندار سبزوار نیز در این جلسه گفت: از فدراسیون هندبال انتظار می‌رود که به تناسب و شان این رشته در سبزوار، نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشد و نیازهای مادی و معنوی این خطه را برای تکمیل ظرفیت‌ها در نظر بگیرند تا شاهد شکوفایی دوباره این رشته در سبزوار باشیم.


حسین ابراهیمی کردیانی عنوان کرد: این ورزش یکی از ظرفیت‌های مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد است که به آن تعصب و نگاه خاصی دارند.


وی ادامه داد: در نتیجه نگاه مردم این خطه، هندبال در این شهرستان‌ها به یک برند تبدیل شده است که ظرفیت‌های ارزشمندی در شهرستان، استان خراسان رضوی و کشور ظهور و بروز کرده است.


فرماندار سبزوار با اشاره به علاقه بی وصف مردم خطه سبزوار به هندبال خاطر نشان کرد: این رشته از حمایت تمام مسوولان و دست اندرکاران برخوردار است و تلاش می‌شود با کمک پیشکسوتان این رشته و حامیان مالی، نماینده‌ای را برای حضور در لیگ هندبال آماده کرد.


ابراهیمی کردیانی همچنین با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشور در این شهرستان گفت: هندبال سبزوار در دهه اخیر دچار قوت و ضعف‌هایی شده است و در ۲ سال گذشته نیز شیوع کرونا آسیب جدی به این ورزش وارد کرد که با عنایت فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشور در این شهر، بارقه‌های امید را در این شهرستان روشن کرد.


وی ادامه داد: برگزاری این اردو ظرفیتی را ایجاد کرد که از پیشکسوتان این رشته به صورت جدی‌تر و با پویایی بیشتر از گذشته استفاده شود.


در این نشست همچنین لوح یادبودی از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به حسین شهابی رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار اهدا شد. 

حسین شهابی از بازیکنان اسبق تیم ملی هندبال ایران است که افتخارات زیادی را در طول دوران ورزش حرفه ای کسب نموده و هم اینک به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهر سبزوار به فعالیت می پردازد.


رئیس فدراسیون هندبال همچنین در جریان سفر به سبزوار در محل اردوی تیم ملی حاضر شد و از نزیک نظاره‌گر تمرینات این تیم شد.


علیرضا پاکدل با تاکید بر حمایت ویژه فدراسیون از تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اظهار کرد: برای ما در فدراسیون هندبال تیم‌های رده پایه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و به همین خاطر سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی تیم‌های ملی این دو رده سنی داریم.


وی افزود: امید بسیاری دارم که تیم‌ ملی هندبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بدرخشد و بتواند به سهمیه مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کند. ما نیز هر آنچه که نیاز باشد برای حمایت از تیم ملی جوانان انجام خواهیم داد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط