اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1673

سرپرست کل مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال: خروجی این المپیاد در آینده هندبال اثرگذار است

فدراسیون

چهارشنبه, 20 مهر 1401 13:24

سرپرست کل مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور می‌گوید خروجی رویدادهای مهمی همچون المپیاد استعدادهای برتر می‌تواند در آینده هندبال کشور اثرگذار باشد.

سرپرست کل مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال: خروجی این المپیاد در آینده هندبال اثرگذار است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال،سید حسن افتخاری سرپرست کل مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور با اشاره به برگزاری رویداد مهم المپیاد استعدادهای برتر هندبال به میزبانی استان اصفهان اظهار کرد: پس از دو سال وقفه مجددا شاهد برگزاری این رویداد با حضور پر تعداد تیم‌ها هستیم و قطعا این کار بزرگ در آینده هندبال کشور بسیار تاثیرگذاری خواهد بود.


وی افزود: المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور با همراهی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون هندبال، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیئت هندبال استان اصفهان و دیگر بخش‌ها و ارگان‌ها با حضور ۲۷ تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است.


افتخاری با بیان این که خروجی برنامه‌های استعدادیابی هندبال از جمله المپیاد استعدادهای برتر در آینده‌ای نزدیک مشخص خواهد شد، گفت: همان‌طور که در حال حاضر شاهد درخشش هندبالیست‌های رده‌سنی نوجوانان هستیم در آینده‌ نزدیک نیز شاهد ثمره این المپیاد استعدادهای برتر در هندبال ایران خواهیم بود. خوشبختانه تیم‌های ملی هندبال سالنی و ساحلی ایران در بخش پسران و دختران در مدت زمان اخیز خوش درخشیدند و اینها نتیجه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادیابی است.


سرپرست کل مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور افزود: با وجود اینکه زمان اعلام برگزاری این المپیاد دیر اعلام شد اما تمامی دست‌اندرکاران دست به دست هم دارند تا با بهترین کیفیت المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور برگزار شود. خوشبختانه این دوره از المپیاد استعدادهای برتر کشور به خوبی دنبال شد و روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه نیز با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی پرونده این رویداد بسته خواهد شد.


وی همچنین با حضور داوران جوان در این رویداد اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوب رخ داده در المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور حضور داوران جوان در این رویداد است. خوشبختانه این داوران جوان با حضور در این مسابقات و قرار گرفتن تحت آموزش بیشتر می‌توانند در آینده نزدیک در مسابقات مختلف از جمله لیگ برتر نیز حضور پیدا کنند.


سرپرست کل مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در پایان از تمامی دست‌اندرکارانی که در برگزاری این رویداد حضور داشتند تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد خروجی این رویداد در آینده هندبال کشور اثرگذار باشد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش پسران به میزبانی دو شهر اصفهان و مبارکه از ۱۵ مهرماه آغاز شده و روز ۲۱ مهرماه با مشخص شدن تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

اخبار مرتبط