اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1287

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان: کار در مرحله پلی‌آف دشوار است / لیگ با کیفیت بسیار بالایی دنبال شد

مسابقات

شنبه, 03 اردیبهشت 1401 13:01

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر اینکه مسابقات لیگ با کیفیت بالایی برگزار شده، گفت: هر چهار تیم حاضر در پلی‌آف لیگ جزو بهترین‌های هندبال ایران هستند و کار برای تمامی تیم‌ها در این مرحله دشوار خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان: کار در مرحله پلی‌آف دشوار است / لیگ با کیفیت بسیار بالایی دنبال شد بزرگنمایی

حمید صادق شاه‌نشین در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: در فصل جاری لیگ برتر با توجه به شرایط کرونایی و برگزاری اردوهای تیم ملی شرایط مسابقات به شکل متمرکز شد و در این فصل شاهد بازی‌های جذابی بودیم و تیم‌ها از پیش بازنده نبودند و لیگ بسیار پویا و فعال دنبال شد.


وی به تیم‌های راه یافته به مرحله پلی‌آف اشاره کرد و گفت: هر چهار تیم راه یافته به پلی‌آف از تیم‌های مطرح هندبال کشور هستند و مطمئنا بازی‌های بسیار نزدیکی را شاهد خواهیم بود. برگزاری پلی‌آف به‌صورت رفت و برگشت به تیم‌ها کمک می‌کند تا از وجود تماشاگران بهره‌مند شوند و این اتفاق خوبی برای تیم‌ها به شمار می‌رود.


سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن در مورد بازیکنان مصدوم تیمش نیز اظهار کرد: متأسفانه در طول مسابقات و در هر مرحله، ما بازیکن مصدوم داشتیم. تعداد شش بازیکن از ترکیب اصلی ما مصدوم بودند که تا امروز چهار نفر از این تعداد همچنان به ترکیب تیم اضافه نشده‌اند. البته در طول رقابت‌های لیگ سایر بازیکنان تلاش می‌کردند با تلاش مضاعف جای خالی بازیکنان مصدوم را پر کنند و خلائی در تیم ایجاد نشود. با توجه به مصدومیت شش بازیکن به نظرم جایگاه خوبی تا پیش از پلی‌آف کسب کرده‌ایم.


وی افزود: فشردگی مرحله پایانی دور برگشت در اصفهان سبب شد که ما پیش از پلی‌آف سه روز به بازیکنان استراحت بدهیم و بعد از آن تمرینات تاکتیکی خود را شروع کردیم.


صادق شاه‌نشین هدف‌گذاری تیمش را صعود به فینال عنوان کرد و گفت: اولین گام ما برای این دوره از مسابقات صعود به فینال است و پس از آن برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم مقابل ما قرار خواهد گرفت، زیرا هر چهار تیم این مرحله تیم‌های باکیفیتی هستند. برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی در فینال روبروی ما قرار خواهد گرفت.


سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن افزود: با توجه به اینکه با حریف خود در مرحله گروهی لیگ دو بار مصاف داشتیم، این اتفاق می‌تواند به تیم ما کمک کند، اما با توجه به مصدومیت تعدادی از بازیکنان، فصل سختی را سپری کردیم.


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در پلی‌آف بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و جای خالی بازیکنان کلیدی مصدوم را پر و نتایج خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد نماییم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال روز ۵ اردیبهشت به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد و در مرحله برگشت نیز یازدهم اردیبهشت‌ماه دو تیم در کازرون به مصاف هم می‌روند.


ذوب‌آهن اصفهان با کسب عنوان سوم و نيروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب جایگاه دوم در مرحله گروهی لیگ راهی پلی‌آف لیگ برتر هندبال شدند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط