اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3405

رییس هیات هندبال فارس در سمت خود ابقا شد

هیئت‌ها

دوشنبه, 18 تیر 1403 13:16

با رای اعضای مجمع، رضا غلامشاهی بار دیگر به عنوان رییس هیات هندبال استان فارس انتخاب شد.

رییس هیات هندبال فارس در سمت خود ابقا شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع انتخاباتی هیات هندبال صبح امروز، ۱۸ تیر ماه، با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع برگزار شد .

رضا غلامشاهی تنها کاندید این مجمع بود که وی پس از انجام فرایند رای‌گیری با کسب ۲۲ رای از ۲۲ رای اخذ شده به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رییس هیات هندبال استان فارس انتخاب شد.

همچنین با رای اعضای مجمع، مریم طهرانی، احسان سماح نژاد، فریدون رئیسی، محمد هدایت و لیلا پاکدل به ترتیب به عنوان نایب رئیس، خزانه دار و ۳ عضو هیات رئیسه هیأت هندبال فارس انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این نشست با تقدیر از تلاش‌های اعضای هیات هندبال گفت: موفقیت‌های ورزش هندبال فارس حاصل برنامه‌ریزی و تلاش‌های رییس و اعضای هندبال است.

وی هندبال را سرآمد ورزش کشور برشمرد و بیان داشت: به خود می‌بالیم که یکی از مدیران ارزنده استان فارس در راس این فدراسیون قرار دارد و دکتر پاکدل نشان داده است همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم فارس همراه جزو پیشروها بوده‌اند.

وی تاکید کرد: در دوره جدید مدیریتی هندبال فارس کار سختی خواهد داشت و نگه داشتن جایگاه و هویتی که به سختی بدست آمده است آسان نخواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس جایگاه هندبال را در سطح کشور ممتاز برشمرد و گفت: در سال‌های اخیر هندبال تنها رشته تیمی ما در سطح کشور بود که صاحب عنوان قهرمانی شد است.

وی در پایان گفت: از دکتر پاکدل می‌خواهیم دوره‌های استعدادیابی ویژه‌ای در استان فارس تشکیل شود تا با کشف و این استعدادها در رقابت‌های مختلف در رده‌های پایه پشتوانه‌ای قوی برای ورزش هندبال فارس ساخته شود.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط