اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1544

رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان / قضاوت کوبل داوری ایران در دیدار مهم اسلواکی و سوئیس

فدراسیون

سه شنبه, 11 مرداد 1401 00:38

کوبل داوری هندبال ایران دومین قضاوت خود در قهرمانی نوجوانان جهان را انجام داد.

رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان / قضاوت کوبل داوری ایران در دیدار مهم اسلواکی و سوئیس بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امیر و احمد قیصریان کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در دومین قضات خود دیدار دو تيم اسلواكی و سوئيس را سوت زدند.


این دیدار حساس با نتیجه ٢٩ - ٢٤ به سود سوئیس به پایان رسید.


امیر و احمد قیصریان کوبل داوری هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه شمالی هستند.


همچنین در این رقابت‌ها میترا نوری نیز به عنوان ناظر فنی حضور دارد.


نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از ۳۰ جولای تا ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۸ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱) در مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.


با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا و برگزاری جلساتی با صالح بن عاشور رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا برای حضور هرچه بیشتر داوران ایران در رویدادهای بین‌المللی، با مساعدت و پشتیبانی خوب فدراسیون هندبال آسیا طی ماه‌های اخیر از داوران ایرانی برای حضور در مسابقات مهمی از جمله قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در قزاقستان، قهرمانی نوجوانان دختر جهان در مقدونیه شمالی، جام باشگاه‌های آسیا در هند، هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا در ایران و مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بحرین دعوت به عمل آمده است.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط