اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2424

رحیمی‌زاده: زمانی برای اشتباه در مسابقات جهانی نداریم/ با قدرت کامل پا به مسابقات می‌گذاریم

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 24 خرداد 1402 15:25

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران می‌گوید در مسابقات جهانی زمانی برای اشتباه نداریم زیرا با بهترین‌های هر قاره همگروه هستیم.

رحیمی‌زاده: زمانی برای اشتباه در مسابقات جهانی نداریم/ با قدرت کامل پا به مسابقات می‌گذاریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران درباره اردوی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که در اصفهان برگزار شد، گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند زیرا اکثر در باشگاه‌های خود فعال بودند و مربیان خیلی خوب با این بازیکنان کار کردند. در اردوی اصفهان از لحاظ بدنی با بازیکنان کار کردیم و با توجه به اینکه مقطعی اردو نداشتیم از این نظر بسیار لازم بود.

وی افزود: همچنین در این اردو دو بازی دوستانه‌ با جونیور چین و تاشکند ازبکستان با هماهنگی‌های کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون داشتیم که عملکرد بازیکنان بسیار خوب بود و امیدوارم روز به روز بهتر شوند تا با یک تیم خوب راهی مسابقات جهانی شویم. 

رحیمی‌زاده ادامه داد: به امید خدا از 27 خرداد اردوی بعدی تیم در تهران آغاز می‌شود و سه اردوی آماده‌سازی تا زمان اعزام به مسابقات جهانی داریم. امیدوارم این سه اردو نیز به نحو شایسته برگزار شود تا با حداکثر آمادگی راهی مسابقات جهانی شویم. البته با رایزنی‌های فدراسیون قرار است یک اردوی تدارکاتی و مسابقه دوستانه در خارج از کشور داشته باشیم زیرا برای آمادگی تیم در این سطح بسیار لازم است. من خوشبینانه امیدوارم دو اردوی تدارکاتی و مسابقه دوستانه در خارج از کشور متصل و یا منقطع از اردوی داخلی داشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر ایران درباره مسابقات جهانی نوجوانان نیز گفت: مسابقات جهانی رقابت بسیار سختی است زیرا تیم‌های که در این دوره حضور دارند بهترین‌های قاره‌ها هستند و زمانی برای اشتباه نداریم. مسلما بازی‌های سختی پیش رو داریم بخصوص در گروه ما که با قهرمان‌ و نایب قهرمان اروپا ( سوئد و  جزایر فارو) هم گروه هستیم. بروندی نیز که تیم سوم آفریقاست و سرمایه‌گذاری خوبی در هندبال کرده و بازیکنان و مربیانش در باشگاه‌های معتبر جهان فعالند. نهایتا امیدوارم عملکرد خوبی ارائه دهیم و حریف آبرومندی برای تیم‌های حریف باشیم. 

وی اضافه کرد: البته هیچ چیز دور از دسترس نیست و اگر بازیکنان به آن خودباوری برسند که من در حال تلاش روی رشد این بخش هستم، می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم. 

سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر ایران درخصوص آنالیز تیم‌های همگروه ایران نیز گفت: در حال آنالیز چند بازی از این‌ تیم‌ها هستیم. تقریبا شیوه بازی تیم‌های اروپایی مشخص است. سوئد و جزایر فارو قهرمان و نایب قهرمان اروپا هستند و تقریبا هندبال یکسانی بازی می‌کنند. تیم‌های آفریقایی نیز از لحاظ بدنی بسیار آماده هستند.

وی همچنین بیان کرد: تیم ملی هندبال نوجوانان پس از 14 -15  سال راهی مسابقات جهانی می‌شود و این وقفه باعث شده از هندبال روز دنیا دور باشیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی فدراسیون این نسل و نسل های بعد را بسیار خوب حمایت کنیم به طوری که هر دوره بتوانیم وارد مسابقات جهانی شویم و این امر نیازمند برخورداری از تفکر و لیگ حرفه‌ای مستمر است. با این روند علاوه بر اینکه هر دوره راهی مسابقات جهانی می‌شویم، می‌توانیم بعد از چند دوره حرف برای گفتن داشته باشیم و یک روز شاهد این امر خواهیم بود که حریفان روی ما حساب ویژه باز می‌کنند البته این اتفاق نیازمند برنامه‌ریزی مستمر و مداوم است.



تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط