اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1431

دیدار مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی با رئیس فدراسیون هندبال / بررسی راه‌کارهای فعالیت مشترک برای توسعه رشته هندبال

فدراسیون

شنبه, 28 خرداد 1401 21:21

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی و رئیس فدراسیون هندبال با یکدیگر دیدار نمودند.

دیدار مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی با رئیس فدراسیون هندبال / بررسی راه‌کارهای فعالیت مشترک برای توسعه رشته هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی و حمیدرضا عباسی مقدم از پیشکسوتان هندبال ایران در دیدار با علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال راه‌کارهای توسعه همکاری فدراسیون هندبال و آستان قدس رضوی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.


رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به ظرفیت‌های گسترده آستان قدس رضوی در حوزه ورزش، اظهار کرد: خوشبختانه آستان قدس رضوی ظرفیت‌های زیادی در ورزش دارد و امیدواریم بتوانیم در زمینه رشته هندبال، همکاری‌هایی میان آستان قدس و فدراسیون هندبال ایجاد شود.


وی افزود: استان خراسان رضوی یکی از قطب‌های هندبال کشور به شمار می‌رود و موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی می‌تواند با سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر در هندبال این استان زمینه‌ساز توسعه هندبال باشد. ما نیز به عنوان فدراسیون هر آنچه در توان داشته باشیم برای این همکاری دریغ نخواهیم کرد.


پاکدل با بیان اینکه برای تداوم موفقیت‌های هندبال کشور نیاز به همکاری‌های فرابخشی وجود دارد، گفت: هندبال کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است و برای تداوم این موفقیت‌های علاوه بر کمک‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیاز به هکاری نهادها و ارگان‌های مختلف وجود دارد و آستان قدس رضوی یکی از بخش‌های مهمی است که می‌تواند کمک ویژه‌ای به توسعه هندبال نمایند.


در این نشست مقرر گردید برای بررسی همکاری‌های مشترک میان آستان قدس رضوی و فدراسیون هندبال جلساتی برگزار و ظرفیت‌سنجی لازم در این زمینه صورت گیرد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط