اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1393

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با نماینده مردم سبزوار / بررسی راهکارهای توسعه هرچه بیشتر هندبال سبزوار

فدراسیون

چهارشنبه, 11 خرداد 1401 20:55

رئیس فدراسیون هندبال و نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی برای توسعه هندبال سبزوار دیدار نمودند.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با نماینده مردم سبزوار / بررسی راهکارهای توسعه هرچه بیشتر هندبال سبزوار بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با علی‌اصغر عنابستاتی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین شرایط رشته هندبال در شهر سبزوار و راه‌کارهای توسعه هندبال در این شهر بحث و تبادل نظر نمودند.


علی‌اصغر عنابستاتی با اشاره به موفقیت‌های هندبال در مدت زمان اخیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی رئیس فدراسیون هندبال قدردانی نمود و گفت: امیدواریم همچنان روند رو به رشد هندبال ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت‌های روز افزون رشته هندبال در ایران و البته عرصه‌های بین‌المللی باشیم.


وی افزود: تمامی تلاش ما توسعه ورزش در شهر سبزوار است و البته هندبال به عنوان سردمدار رشته‌های ورزشی در سبزوار همواره مورد توجه ما بوده و امیدواریم و تلاش می‌کنیم تا دوباره شاهد شکوفایی و رسیدن به اوج رشته هندبال در سبزوار باشیم.


رئیس فدراسیون هندبال نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه نماینده مردم سبزوار در مجلس به ورزش و بخصوص رشته هندبال در سبزوار، گفت: سبزوار از سال‌های دور یکی از قطب‌های اصلی هندبال در کشور به شما می‌رود و امید بسیار داریم تا هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی روند توسعه‌ای هندبال در سبزوار با سرعت بیشتری دنبال شود.


وی در خصوص درخواست حضور یک تیم از سبزوار در لیگ برتر افزود: قطعا حضور یک تیم از سبزوار در لیگ برتر می‌تواند شور و شوق هرچه بیشتری را مانند سابق به ورزش سبزوار بازگرداند و اگر حضور یک اسپانسر پایدار داشته باشیم موضوع حضور در لیگ برتر نماینده هندبال سبزوار را مورد طرح و بررسی در هیات رئيسه فدراسیون قرار خواهیم داد. ما نیز به عنوان فدراسیون هندبال هرآنچه برای توسعه هندبال سبزوار نیاز باشد را مانند سال‌های اخیر تا جایی که در توان داریم برآورده خواهیم کرد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط