اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3321

دکتر امیرتاش، پدر هندبال ایران: کسوت اثری است که برای جوانان می‌ماند/ از پاکدل برای تقدیر از من تشکر می‌کنم

فرهنگی گفت‌و‌گو

دوشنبه, 07 خرداد 1403 12:04

پدر هندبال ایران گفت: اکنون نوبت جوانترهاست و از پاکدل برای توجه به پیشکسوتان متشکرم.

دکتر امیرتاش، پدر هندبال ایران: کسوت اثری است که برای جوانان می‌ماند/ از پاکدل برای تقدیر از من تشکر می‌کنم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال به نقل از خبرگزاری‌ها، در حاشیه آخرین دیدار از سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان، با حضور محمدشروین اسبقیان معاون وزارت ورزش، استاندار کرمان ، شهردار کرمان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان از علیمحمد تیمور امیرتاش پدر هندبال ایران تقدیر شد.

علی محمد امیرتاش، پدر هندبال ایران، بعد از این مراسم در جمع رسانه‌ها گفت: واقعا محبت دارند که در مراسم‌ها از من تقدیر می‌کنند. اکنون دیگر وقت تقدیر از جوانان است و باید آنها را تشویق و دلگرم کنند. باید پیرمردها را بگذارند که به کار خود برسند!

پدر هندبال ایران خاطرنشان کرد: از اینکه یادی از ما می‌شود اثر و نشانه‌‌ای است که اگر روزی جوان‌ترها به این روزها رسیدند از آنها یاد می‌شود و فراموش نمی‌شوند. 

وی در ادامه بیان داشت: همیشه به دوستان گفتم کسوت چیزی نیست که آدم آن را با خود به گور ببرد. کسوت اثری است که برای جوانان می‌ماند. از این جهت اهمیت دارد که جوانان بدانند فراموش نمی‌شوند.

رئیس اسبق فدراسیون هندبال بیان داشت: من کاری که باید برای هندبال انجام می‌دادم را انجام داده‌ام. هندبال را در آموزش پرورش، کشور و در دانشگاه‌ها جا انداختم. در هر کدام ۷ یا ۸ سال زمان گذاشتم. امروز به خانواده بزرگ هندبال درود می‌فرستم و می‌گویم باش که صبح دولتت بدمد که هنوز از نتایج سحر است.

امیر تاش خاطرنشان کرد: ممنونم که در راه رشد هندبال هستید و راه رشد را شماها، اصحاب رسانه، فراهم کنید. رسانه‌ها واقعا راهکارها و تشویق را بلدند.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط