اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3165

دریافت گواهینامه دوره بین المللی مولتی پلیر توسط دو مربی هندبال کشور

دو مربی بین المللی هندبال کشور موفق به دریافت گواهی‌نامه دوره مولتی‌پلیر شدند.

دریافت گواهینامه دوره بین المللی مولتی پلیر توسط دو مربی هندبال کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محسن طاهری و ناصر سلیمی، از مربیان مطرح هندبال کشورمان، با حضور در نخستین دوره کلاس مولتی پلیر، موفق به دریافت گواهی‌نامه این دوره شدند. 

دوره مولتی پلیر از 27 بهمن تا 4 اسفند با حضور 19 مربی برتر از 12 کشور آسیایی در شهر دمام عربستان برگزار شد.

در این دوره چهار تن از مجرب‌ترین مدرسان فدراسیون هندبال جهان از جمله دیتریچ اشپیت از آلمان، پاول لندور از فرانسه، خورخه دوناس از اسپانیا و نبیل طاها از بحرین وظیفه آموزش را بر عهده داشتند. 

هدف از برگزاری این دوره آموزش مربیان برای دوره‌های تخصصی هندبال بوده و طبق قانونی که فدراسیون هندبال جهانی برای مربیان کلیه قاره‌ها در نظر گرفته، از سال 2026 مربیانی که برای تیم ملی (بزرگسالان، جوانان، نوجوانان) فعالیت می‌کنند باید دارای درجات مربیگری A ،B و C باشند و به همین منظور دوره مولتی‌پلیر برای یکسان سازی و نزدیک شدن دانش و عملکرد مربیان کشورهای عضو فدراسیون هندبال آسیا با درجات موردنظر فدراسیون جهانی هندبال برگزار شد. 

بر این اساس مربیانی که در این دوره آموزش می‌بینند موظف هستند در قاره و کشور خود با مدرسان بین‌المللی همکاری لازم را داشته و جهت برگزاری کلاس‌های فوق که از طرف فدراسیون درخواست می‌شود حضور مستمر داشته و در این راستا نیازهای علمی و فنی مربیان را ارتقا دهند در واقع وظیفه آموزش و ارزیابی شرکت‌کنندگان بر عهده مولتی پلیرهاست. 

لازم به ذکر است دوره مولتی پلیر با هماهنگی و نظارت دکتر خالد الشرجی از کویت، رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون هندبال آسیا، برگزار شد.


 


کمیته آموزش و مربیان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط