اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2366
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

جدول رده بندی گروه A و B / برنامه مسابقات روز سوم

مسابقات

جمعه, 12 خرداد 1402 22:48

با نتایجی که امروز در دومین روز مسابقات هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا کسب شد، الکاظمه و الکویت در صدر جدول رده‌بندی گروه‌های A و B قرار گرفتند.

جدول رده بندی گروه A و B / برنامه مسابقات روز سوم بزرگنمایی

در دومین روز برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا 5 دیدار برگزار شد که طی آن عمان کلاب 20-35 تی اسپرت هند را شکست داد، جونیور چین و تاشکند ازبکستان به تساوی 25-25 رضایت دادند، الکویت کویت 30-40 بر شهید شاملی کازرون پیروز شد، النجمه با حساب 26-28 الدحیل را از پیش رو برداشت و فولاد سپاهان اصفهان 28-30 مقابل الکاظمه کویت به برتری رسید. 

با این نتایج و در گروه A الکاظمه کویت، عمان کلاب، الریان قطر و فولاد سپاهان اصفهان 2 امتیازی و به دلیل تفاضل گل در رده اول تا چهارم ایستاده‌اند و تی اسپرت نیز بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد. 

همچنین در گروه B  الکویت کویت با 4 امتیاز صدرنشین است. الدحیل قطر، النجمه و شهید شاملی کازرون 2 امتیازی و در رده دوم تا چهارم قرار دارند. جونیور چین و تاشکند ازبکستان نیز یا یک امتیاز در رده پنجم و ششم جای دارند. 

فردا، شنبه 13 خرداد، در سومین روز این رقابت‌ها 5 دیدار برگزار می‌شود که به این شرح است: 

تی اسپرت هند – الریان قطر / ساعت 10:00

تاشکند ازبکستان – نزاجا شهید شاملی کازرون / ساعت 12:00

النجمه بحرین – جونیور چین / ساعت 14:00

الکاظمه کویت – عمان کلاب / ساعت 16:00

الکویت کویت – الدحیل قطر/ ساعت 18:00

فولاد سپاهان اسفهان فردا در سومین روز برگزاری این مسابقات استراحت می‌کند و خود را آماده تقابل با عمان کلاب در روز دوشنبه 15 خرداد خواهد کرد. 

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط