اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3334

تیم ملی هندبال بانوان بلاروس برای انجام چند بازی تدارکاتی صبح امروز وارد تهران شد

بانوان بین الملل

پنجشنبه, 17 خرداد 1403 09:43

در راستای آماده سازی تیم ملی هندبال کشورمان جهت حضور در رقابت‌هاي قهرمانی جوانان دختر جهان، تیم ملی هندبال بانوان بلاروس برای برگزاری چند دیدار دوستانه وارد ایران شد.

تیم ملی هندبال بانوان بلاروس برای انجام چند بازی تدارکاتی صبح امروز وارد تهران شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان بلاروس بامداد امروز برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان و به منظور آماده‌سازی‌ و حضور هرچه بهتر در رقابت‌هاي قهرمانی دختران جهان در مقدونیه  وارد ایران شد.

کاروان ۲۱ نفره هندبال بلاروس در بدو ورود به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال آذین ساکی نایب رئیس بانوان و مسئولین فدراسیون هندبال ایران قرار گرفتند. این از معدود دفعاتی هست که یک تیم اروپایی قدرتمند در بخش بانوان جهت انجام بازی تدارکاتی وارد کشورمان می‌شود.

تیم ملی هندبال جوانان دختر در پنجمین اردوی تدارکاتی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به سر می‌برد و در مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان در گروه A با تیم‌های ملی هلند، برزیل و رومانی همگروه است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط